تصویر جدید درز کرده از آیفون 7 پلاس وجود دوربین دوگانه و کانکتور هوشمند در این گوشی را روایت می‌کند

آخرین تصویر فاش شده و منتسب به آیفون 7 پلاس اپل، وجود دوربینی دوگانه در این گوشی را تایید می‌کند. این تصویر در حالی منتشر شده که حدود دو هفته پیش، یکی از کارکنان کارخانه‌ی Foxconn، وجود دوربین دوگانه در نسخه‌ی 5.5 اینچی آیفون سال 2016 اپل را تکذیب کرده بود؛ اما تصویری که امروز در […]

آخرین تصویر فاش شده و منتسب به آیفون 7 پلاس اپل، وجود دوربینی دوگانه در این گوشی را تایید می‌کند. این تصویر در حالی منتشر شده که حدود دو هفته پیش، یکی از کارکنان کارخانه‌ی Foxconn، وجود دوربین دوگانه در نسخه‌ی 5.5 اینچی آیفون سال 2016 اپل را تکذیب کرده بود؛ اما تصویری که امروز در دنیای مجازی منتشر شده حکایت از این موضوع دارد که اپل آیفون 7 پلاس را به دوربینی دوگانه مجهز کرده است.

حال درصورتی که این خبر واقعیت داشته باشد، دوربین دوگانه‌ی اپل به چه صورت عمل خواهد کرد؟ هوآوی در جدیدترین پرچم‌دار خود، P9 دوربین دوم را برای ثبت تصاویر سیاه و سفید به کار برده به طوریکه این دوربین، باعث می‌شود تا فوکس تصویر به شکل بهتری صورت گیرد. آن طور که به نظر می‌رسد، اپل برنامه‌ی دیگری را برای دوربین دوم آیفون 7 پلاس چیده و می‌خواهد دوربین دوم را برای زوم اپتیکال به کار گیرد.

prop (1)

براساس مبنعی که این خبر را منتشر کرده، هر دو گوشی آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو به نمایشگری 5.5 اینچی مجهز شده و از دوربینی با سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد. در همین خبر آمده است که هر دو گوشی از کانکتور هوشمند اپل که برای اولین بار در آیپد پرو مورد استفاده قرار گرفت، برخوردار می‌شوند. این کانکتور هوشمند معمولا برای وصل شدن آسان‌تر لوازم جانبی اپل نظیر کیبورد هوشمند این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنابراین، تنها تفاوت میان دو گوشی آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پروی اپل به مشخصات فنی این دو برمی‌گردد که نسخه‌ی پرو آیفون 7 از سخت‌افزاری قدرت‌مندتر بهره‌مند می‌شود. البته این دو تنها گوشی نخواهند بود که شهریورماه امسال به طور رسمی معرفی می‌شوند؛ احتمال می‌رود اپل دو نسخه‌ی دیگر را نیز معرفی کند که نسخه‌ی عادی آیفون 7 نام می‌گیرد و نسخه‌ی دیگر قیمت مناسب‌تری نیز خواهد داشت و به عنوان جایگزین آیفون 6 وارد بازار می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال