Honor V8 هوآوی مجهز به دوربین دوگانه ماه آینده رونمایی خواهد شد

زیر برند هوآوی یعنی Honor ماه آینده یک گوشی‎ هوشمند جدید عرضه خواهد کرد. این شرکت چینی یک عکس تبلیغاتی جدید ارائه داده است که تایید می‎کند دستگاهی به اسم Honor V8 در تاریخ 21 اردیبهشت رونمایی خواهد شد. گرچه هنوز اطلاعات دیگری به صورت شفاف توسط این شرکت بیان نشده است، ولی این تصویر تبلیغاتی مشخص می‎کند […]

زیر برند هوآوی یعنی Honor ماه آینده یک گوشی‎ هوشمند جدید عرضه خواهد کرد. این شرکت چینی یک عکس تبلیغاتی جدید ارائه داده است که تایید می‎کند دستگاهی به اسم Honor V8 در تاریخ 21 اردیبهشت رونمایی خواهد شد.

گرچه هنوز اطلاعات دیگری به صورت شفاف توسط این شرکت بیان نشده است، ولی این تصویر تبلیغاتی مشخص می‎کند که این گوشی مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود. در رابطه با سایر مشخصات، شایعات می‎گویند که گوشی Honor V8 دارای تراشه‎ی ساخت خود این شرکت یعنی Kirin 950 خواهد بود و نیز از 4 گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود.

بخش دوربین گفته می‎شود که مشابه با چیزی است که در گوشی P9 هوآوی شاهد آن بودیم؛ یعنی محصول جدید هوآوی مجهز به دو دوربین 12 مگاپیکسلی خواهد بود، ولی با این تفاوت که خبری از لنزهای Leica نیست.همچنین شایعه شده است که این دستگاه دارای یک سنسور پردازش اثر انگشت بوده که از سیستم پرداخت موبایل – Mobile Pay پشتیبانی خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال