گوشی Nubia z17 mini با دوربین دوگانه رسماً معرفی شد

گوشی ZTE Nubia Z17 mini رسما معرفی شد و اکثر شایعات مطرح شده در رابطه با آن درست بودند. این گوشی که در دستان کریستین رونالدو تبلیغ شده بود در پنل پشتی خود مجهز به سیستم دوربین دوگانه، یک سنسور رنگی و دیگری سیاه و سفید، است. در جلو نیز یک دوربین بی‎نظیر 16 مگاپیکسلی […]

گوشی ZTE Nubia Z17 mini رسما معرفی شد و اکثر شایعات مطرح شده در رابطه با آن درست بودند.

این گوشی که در دستان کریستین رونالدو تبلیغ شده بود در پنل پشتی خود مجهز به سیستم دوربین دوگانه، یک سنسور رنگی و دیگری سیاه و سفید، است. در جلو نیز یک دوربین بی‎نظیر 16 مگاپیکسلی با لنزهای روشن f/2.0 و میدان دید 80 درجه قرار گرفته است.

نمایشگر یک پنل LTPS با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل (تراکم پیکسلی 424ppi)، ابعاد 5.2 اینچ با کنتراست 1500:1 است و شیشه‎ی 2.5 بعدی نقش محفاظت از آن را برعهده دارد.

Nubia Z17 mini در دو مدل ارائه شده است، یک مدل با چیپست اسنپ‎دراگون 625 و 4 گیگابایت رم و دیگری با چیپست اسنپ‎دراگون 653 و 6 گیگابایت رم. هر دو مدل حافظه‎داخلی 64 گیگابایتی با امکان ارتقاء توسط درگاه میکرو اس‎دی دارد.

این درگاه از نوع هیبریدی است تا یا امکان استفاده از دو سیم‎کارت (با قطع میکرو و نانو) و یا یک سیم‎کارت با کارت حافظه‎خارجی وجود داشته باشد.

مدل دارای 4 گیگابایت رم قیمتی برابر با 1699 یوآن چین (247 دلار) داشته و قیمت دیگری 1999 یوآن چین (290 دلار) است. این گوشی در رنگ‎های مشکی، طلایی و قرمز از 23 فروردین‎ماه وارد بازار می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال