دوبی میزبان بزرگترین نمایشگاه خانه هوشمند جهان توسط سامسونگ شد

سامسونگ بزرگترین نمایشگاه تجربی جهان را که در نوع خود اولین محسوب می‌شود در دوبی افتتاح کرد. این فضای تجربی با نام Smart Things Home به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا محصولات این شرکت را تجربه کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بزرگترین فضای تجربی محصولات فناوری در دبی افتتاح شد […]

سامسونگ بزرگترین نمایشگاه تجربی جهان را که در نوع خود اولین محسوب می‌شود در دوبی افتتاح کرد. این فضای تجربی با نام Smart Things Home به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا محصولات این شرکت را تجربه کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بزرگترین فضای تجربی محصولات فناوری در دبی افتتاح شد که در آن امکان حضور در کارگاههای آموزشی و آشنایی با سناریوهای هوشمند مختلف فراهم خواهد بود. همچنین بازدیدکنندگان بدین وسیله از آینده خانه هوشمند مطلع خواهند شد.

این نمایشگاه در دبی مدیا سنتر DMC واقع شد و بازدیدکنندگان در آنجا چند دستگاهی را در چهار ناحیه مختلف تجربه می کنند. در بخش سناریوهای مختلف و متنوع در بهترین حالت فراهم شده و باعث میشود تا مشتریان بتوانند از این طریق زندگی هوشمند آینده خود را تجسم کنند. همچنین بازدیدکنندگان ازین فضا می توانند آموزش های فکری را در هر کدام ازین نواحی دریافت کنند.

Smart Things Home Dubai شامل بیست دسته محصول است که امکان اتصال بالقوه به سیصد برند مختلف را خواهند داشت. به همین دلیل در این نمایشگاه امکان اتصال ، سفارشی سازی و ادغام محصولات هوشمند نیز وجود دارد.

سامسونگ این فضا را به چهار بخش عمده تقسیم کرده است که هر کدام با سناریوهای مربوط به محصولات خود هماهنگ شده اند. یکی از این بخش ها Home Intertaitment است که با هدف ایجاد اوقات فراغت و سرگرمی در خانه جمع آوری شده است. بازدیدکنندگان در زمان ورود می توانند برنامه ریزی درستی برای استفاده از تلویزیون گوشی یا دستگاههای پوشیدنی و تناسب اندام داشته باشند یا آن را با کنترل صوتی هوشمند ساخته و هدایت کنند. حتی با انتخاب حالت فیلم می توان نور و روشنایی را برای دیدن فیلم تغییر داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال