دوربین HTC 10 از DxOmark نمره بسیار خوب 88 را دریافت کرد

همانطور که احتمالا می‌دانید ساعاتی پیش شرکت اچ‌تی‌سی از گوشی پرچمدار سال 2016 خود با نام HTC 10 رونمایی به عمل آورد. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی اولتراپیکسل بوده و از حسگری بزرگ برخوردار می‌باشد. به همین منظور این گوشی در اولین تست خود توانست امتیازات بسیار درخشانی را از آن خود نموده […]

همانطور که احتمالا می‌دانید ساعاتی پیش شرکت اچ‌تی‌سی از گوشی پرچمدار سال 2016 خود با نام HTC 10 رونمایی به عمل آورد. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی اولتراپیکسل بوده و از حسگری بزرگ برخوردار می‌باشد. به همین منظور این گوشی در اولین تست خود توانست امتیازات بسیار درخشانی را از آن خود نموده و از طرفی با کسب امتیاز بسیار بالای 88 از 100 در کنار گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ در رتبه اول در بین تمامی گوشی‌های هوشمند تولید شده تا به این تاریخ قرار بگیرد.

gsmarena_002

در بخش عکاسی، دوربین این گوشی توانست امتیازات بسیار خوبی را در آزمایش‌های به عمل آمده از سوی DXO به خود اختصاص دهد. HTC 10 امتیازات درخشان کسب شده در این بخش را بیشتر مرهون حفظ جزئیات اصلی تصویر به همراه سیستم فوکوس خودکار بسیار سریع و دقیق در تمامی شرایط پیش روی خود می‌داند. از طرفی در بخش‌های نوردهی و همچنین کاهش نویز تصویر در هنگامی عکاسی در ظرایط نوری ضعیف نیز توانست امتیازات نسبتا خوبی را به ثبت برساند. علاوه بر آن امتیاز تراز سفیدی آن نیز کاملا معمولی بود. از طرفی شارپنس در بخش‌های کناری و حاشیه‌های تصویر خیلی عالی نبوده و نتوانست منتقدان را به منظور ارائه امتیازت بالا مجاب کند.

در بخش فیلم برداری، دوربین این گوشی توانست به سبب در اختیار داشتن سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر و همچنین نوردهی بسیار مناسب در کنار نمایش بسیار خوب رنگ‌ها (نسبت به حالت عکاسی) امتیاز خوبی را در این بخش نیز از آن خود کند. اما در طرف دیگر ماجرا در صورت راه رفتن کاربر در هنگام فیلم‌برداری، کیفیت تصاویر ضبط شده با کاهش بسیار زیادی روبه‌رو هستند. علاوه بر آن در صورت حرکت سوژه به طرف دوربین، فوکوس خودکار نمی‌تواند به خوبی از پس آن برآید و به همین منظور از این بخش نیز نتوانست امتیاز مطلوب را کسب نماید.

دوربین اصلی HTC 10 دارای حسگر 12 مگاپیکسلی از نوع اولتراپیکسل بوده و از طرفی پیکسل‌های این نوع سنسور BSI دارای ابعاد بسیار بزرگی برابر با 1.55 میکرون می‌باشند. علاوه بر آن حداکثر میزان گشودگی دیافراگم لنز دوربین این گوشی برابر با f/1.8 بوده و البته از سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) نیز برخوردار می‌باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال