داینامیک آیلند مهمترین تغییر آیفون در 5 سال اخیر است

دو تن از مدیران اپل اخیرا در مصاحبه ای اعلام کردند داینامیک آیلند که در آیفون ۱۴ ارائه شد یکی از مهمترین تغییرات این شرکت طی ۵ سال گذشته محسوب میشود. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، آلن دای معاون بخش طراحی اپل می گوید : طراحی داینامیک آیلند یا همان جزیره پویا سالها در […]

دو تن از مدیران اپل اخیرا در مصاحبه ای اعلام کردند داینامیک آیلند که در آیفون ۱۴ ارائه شد یکی از مهمترین تغییرات این شرکت طی ۵ سال گذشته محسوب میشود.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، آلن دای معاون بخش طراحی اپل می گوید : طراحی داینامیک آیلند یا همان جزیره پویا سالها در بین طراحان مطرح بوده است. کریگ فدریکی از تیم مهندسی اپل نیز در این مورد گفت: داینامیک آیلند را می توان به عنوان بزرگترین تغییر سیستم عامل iOS از زمان آیفون ۱۰ تاکنون به حساب آورد. اپل با کاهش سایز دوربین سلفی و حسگرهای فیس ای دی به دنبال استفاده از حفره های کپسولی شکل رفت و بطور کامل با تاچ خداحافظی کرد. حفره های داینامیک آیلند. خود از دو حفره دیگر تشکیل شده اند. از دیگر تغییرات آیفون مربوط به آیفون ۱۰ بود که در سال ۲۰۱۷ اتفاق افتاد.

اپل در آن زمان دکمه هوم و حاشیه های اطراف نمایشگر را حذف کرد و بدین ترتیب آیفون ۱۰ با ظاهری متفاوت عرضه شد. اما از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی جز در مواردی مانند نمایشگر باریک تر یا ابعاد بریدگی کوچکتر ایجاد نشده بود. طراحان اپل از قدیمی شدن طرح آیفون ۱۰ خبر داشتند به همین دلیل تلاش داشتند تا آیفون با طراحی جدید در اختیار مشتریان قرار بگیرد. به همین دلیل از بخش بالای نمایشگر برای ایجاد تغییر در گوشی آیفون پرو استفاده کرد. ادغام نرم افزار این گوشی با حفره کپسولی تجربه خوشایندی را برای کاربران به ارمغان آورد.