کل اخبار 18611 اخبار امروز : 0
  • برابر با : Friday - 26 - April - 2024
  • ساعت :
    nipoto

    چه انتظاراتی از نمایشگاه E3 2015 داشته باشیم؟

    بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی‌های ویدیویی کار خود را از روز یکشنبه 14 ژوئن آغاز می‌کند و بسیاری منتظرند تا ببیند در این نمایشگاه چه بازی‌ها و چه ابزاری معرفی می‌شود. درست است که در این نمایشگاه قرار نیست کنسول جدیدی معرفی شود یا اتفاق خیلی بزرگی رخ دهد اما بازی‌هایی که به احتمال زیاد در این […]

    بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی‌های ویدیویی کار خود را از روز یکشنبه 14 ژوئن آغاز می‌کند و بسیاری منتظرند تا ببیند در این نمایشگاه چه بازی‌ها و چه ابزاری معرفی می‌شود. درست است که در این نمایشگاه قرار نیست کنسول جدیدی معرفی شود یا اتفاق خیلی بزرگی رخ دهد اما بازی‌هایی که به احتمال زیاد در این نمایشگاه معرفی می‌شوند می‌تواند باعث به وجه آمدن بسیاری شود. به همین دلیل، ما هم تصمیم بر آن گرفتیم تا شایعات مختلف و خبر‌های رسمی را دور هم جمع کنیم تا بتوانیم اتفاقاتی که در این نمایشگاه رخ خواهد داد را پیش بینی کنیم.

    مهم‌ترین بخش نمایشگاه E3، کنفرانس سالیانه کمپانی‌های بازی‌ساز بزرگ می‌باشد. تا به امروز حدود 7 کمپانی کنفرانس رسمی خود را خواهند داشت و ما این زمان برگزاری کنفرانس این شرکت‌ها را برای شما آورده‌ایم:

     

    14ژوئن: Bethesda

    15 ژوئن:Xbox-Ubisoft-PlayStation

    16 ژوئن: Nintendo-Square Enix

    چه انتظاراتی از نمایشگاه E3 2015 داشته باشیم؟

    بازی‌های زیادی در کنفرانس شرکت‌ها به نمایش در می‌آیند اما شاید بعضی از آن‌ها از بقیه مهم‌تر باشند و توجه بیشتری را به خود جلب کنند. به همین منظور نگاهی به مهم‌ترین بازی‌هایی که می‌توانند در این نمایشگاه به تصویر کشیده شوند می‌اندازیم:

    Uncharted 4:

    چه انتظاراتی از نمایشگاه E3 2015 داشته باشیم؟

    شاید این بازی را بتوان به عنوان زیباترین بازی در این نمایشگاه نام گذاشت. Uncharted 4: A Thief’s End که انحصاری شرکت سونی می‌باشد تا سال 2016 به صورت رسمی تاخیر خورده است. انتظار می‌رود سونی از این بازی گیم پلی را منتشر کند تا هواداران این بازی را ناامید نکند. شاید سونی پس از به نمایش در آوردن این بازی یک تیزر از نسخه‌ی بعدی بازی فوق العاده محبوب The Last Of Us را نیز منتشر کند.

    Star Wars Battlefront

    چه انتظاراتی از نمایشگاه E3 2015 داشته باشیم؟

     

    اولین بازی جنگ ستارگان که بعد از کمپانی Disney ساخته می‌شود می‌تواند باعث به هیجان آمدن بسیاری شود. این بازی می‌تواند در نمایشگاه E3 کار خود را آغاز کند و تریلر یا گیم پلی از بازی منتشر شود. شاید خبر دیگری که بتواند کاربران را خوشحال کند معرفی یک تاریخ رسمی برای عرضه‌ی این بازی باشد.

    Fallout 4

     

    خیلی بعید به نظرم می‌رسد که این بازی توسط کمپانی Bethesda به طور کامل معرفی شود ولی انتظار می‌رود این کمپانی از بازی محبوب خود یک رونمایی کوتاهی را داشته باشد.

    Mass Effect 4

     

    همه‌ی ما می‌دانیم که این بازی در حال توسعه است و همانند Fallout 4 به نظر نمی‌رسد EA به جز نشان دادن یک تریلری کوتاه از بازی چیز دیگری را از این بازی نشان دهد.به هر حال ما هم امیدواریم EA بتواند با نشان دادن تریلر بازی باعث به وجه آمدن گیمر‌ها شود.

    Call of Duty: Black Ops 3

    چه انتظاراتی از نمایشگاه E3 2015 داشته باشیم؟

     

    معمولا اکتیویژن هر سال از کال آف دیوتی رونمایی می‌کند و در نمایشگاه E3 نیز نسخه‌ی قابل بازی آن را مخصوصا در بخش چند نفره به نمایش در می‌آورد. به احتمال زیاد در نمایشگاه E3 اکتیویژن مقداری از داستان بخش تک نفره‌ی بازی برای ما خواهد گفت و توضیحاتی نیز در مورد بخش چند نفره‌ی بازی به ما می‌دهد. مطمئنا این بازی یکی از مهم‌ترین‌های کنفرانس E3 خواهد بود.

    Halo 5: Guardians

     

    مهم‌ترین عنوان و بدون شک محبوب‌ترین عنوان مایکرسافت Halo 5 می‌باشد. سری بازی‌های Halo همیشه مورد استقبال کاربران قرار گرفته و مایکروسافت بیشترین وقت خود را به Halo 5 در این نمایشگاه اختصاص می‌دهد. بخش چند نفره‌ی بازی در این نمایشگاه قابل بازی خواهد بود و داستان بخش تک نفره نیز تا حدودی مشخص می‌شود.

    Legend of Zelda

     

    در حالیکه شایعاتی مبنی بر تاخیر این بازی تا سال آینده‌ی میلادی به گوش می‌رسد همگی انتظار داریم تا نینتندو از این بازی در این نمایشگاه مقداری از گیم پلی را رونمایی کند و بتواند کاربران خود را همچنان به کنسول خود وفادار نگه دارد.

    Tom Clancy’s The Division

     

    این بازی از کنفراس سال 2013 به نمایش در آمد و همچنان در حال توسعه است. The Division را یکی از بهترین بازی‌های کنسول‌های نسل هشتم می‌خوانند. به هر حال اگر قرار به عرضه‌ی این بازی در آینده‌ای نه چندان دور باشد، یوبیسافت باید حسابی این بازی را در E3 به اوج خود برساند.

    نمایشگاه E3 فقط مربوط به بازی‌ها نبوده و تکنولوژی‌های جدید و ابزار‌های متنوعی نیز که مربوط به بازی‌های ویدیویی می‌باشند نیز در این نمایشگاه رونمایی می‌شوند. برای مثال هدست‌های واقعیت مجازی یکی از این موارد می‌باشد.

    چه انتظاراتی از نمایشگاه E3 2015 داشته باشیم؟

    Oculus Rift

    هدست Oculus Rift برای آزمایش در نمایشگاه E3 به نمایش در می‌آید. نسخه‌ی قابل استفاده این هدست اوایل سال 2016 به صورت رسمی عرضه می‌شود و کاربران می‌توانند از این هدست استفاده کنند. پس نمایشگاه E3 فرصت بسیاری مناسبی خواهد بود تا Oculus Rift بتواند در میان کاربران جا باز کند.

    HTC Vive

     

    این هدست که با همکاری دو کمپانی HTC و Vive در حال ساخته شدن است نیز در این نمایشگاه رونمایی می‌شود و همانند هدست بالا در اوایل سال 2016 به بازار می آید.

    Project Morpheus

     

    هدست واقعیت مجازی سونی نیز در این نمایشگاه بخش خاصی را به خود اختصاص خواهد داد. این هدست شاید بتواند آینده‌ی بازی‌سازی و گیمر‌ها را تغییر دهد. Project Morpheus سونی در اوایل سال 2016 به بازار خواهد آمد و سونی در این نمایشگاه وقت بسیار مناسبی را برای دادن اطلاعات بیشتر از این هدست در اختیار دارد.

    دسته‌ی جدید مایکروسافت برای ایکس باکس وان

    یک سایت اتریشی که دیروز به اشتباه دسته‌ی جدید ایکس باکس وان را لو داد باعث شد تا ما نیز منتظر رونمایی مایکروسافت از دسته‌ی جدید خود باشیم. البته این دسته از لحاظ ظاهری هیچ فرقی را با دسته‌ی قدیمی نخواهد داشت اما می‌توان انتظار ورودی صدای 3.55 میلی متری در این دسته را داشته باشیم.

    نمایشگاه E3 به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد و تک نیوز نیز مثل همیشه سعی بر این دارد تا جدیدترین خبر‌های مربوط به این نمایشگاه را در اختیار شما قرار دهد. با تک نیوز همراه باشید تا از جدیدترین خبر‌ها مربوط به دنیای تکنولوژی و بازی‌های ویدویی مطلع شوید.

    پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
    پیشنهاد ویژه : سرور HP
    پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

    پیشنهاد ویژه

    خرید بلیط هواپیما فلای تودی

    پیشنهاد ویژه

    لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال

    خبرهای مرتبط

    هوش مصنوعی Vasa مایکروسافت برای ساخت چهره‌های سخنگو از روی عکس معرفی شد
    اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

    هوش مصنوعی Vasa مایکروسافت برای ساخت چهره‌های سخنگو از روی عکس معرفی شد

    مایکروسافت از هوش مصنوعی جدید خود به نام Vasa رونمایی کرد که می‌تواند از روی عکس چهره‌های سخنگو با حرکات لب کاملاً هماهنگ و طبیعی با حرکات سر تولید کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مهندسان مایکروسافت به توسعه هوش مصنوعی جدیدی به نام Vasa پرداختند که می‌تواند با کمک تصویر یا […]

    مایکروسافت نسبت به استفاده از هوش مصنوعی توسط چین و اخلال در انتخابات آمریکا هشدار داد
    فروردین ۲۱, ۱۴۰۳

    مایکروسافت نسبت به استفاده از هوش مصنوعی توسط چین و اخلال در انتخابات آمریکا هشدار داد

    مایکروسافت اعلام کرد احتمالاً چین با استفاده از هوش مصنوعی قصد دارد در انتخابات کشورهای آمریکا کره جنوبی و هند اختلال ایجاد کند. این کشور پیش از این با انتشار محتواهای ساخته شده با هوش مصنوعی باعث اختلال در انتخابات ریاست جمهوری تایوان شده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت هشدار […]

    بررسی تاثیر هوش مصنوعی روی مشاغل توسط گوگل، مایکروسافت و سیسکو
    فروردین ۲۰, ۱۴۰۳

    بررسی تاثیر هوش مصنوعی روی مشاغل توسط گوگل، مایکروسافت و سیسکو

    تاکنون بحث ها و نگرانی های بسیاری در زمینه جایگزینی نیروی انسانی با هوش مصنوعی مطرح شده است. از طرفی پیشرفت روز افزون هوش مصنوعی باعث تشدید این نگرانی ها شده است. اکنون سه شرکت گوکل، مایکروسافت و سیسکو قصد دارند طی همکاری با دیگر شرکت های بزرگ فناوری با تشکیل یک گروه به بررسی […]

    قابلیت ترجمه هوشمند به مایکروسافت تیمز اضافه می‌شود
    اسفند ۲۷, ۱۴۰۲

    قابلیت ترجمه هوشمند به مایکروسافت تیمز اضافه می‌شود

    مایکروسافت اعلام کرد از آوریل ۲۰۲۴ ویژگی ترجمه هوشمند به مایکروسافت تیمز اضافه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت برای برنامه تیمز Teams ویژگی جدیدی را در نظر گرفته که از طریق آن پیام چت‌ها به صورت ترجمه شده نمایش داده خواهند شد. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند […]

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.