[E3 2015] دانلود تمامی کنفرانس‌های E3 2015 با لینک مستقیم و کیفیت 1080p

bهمانطور که اطلاع دارید، نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای E3 2015 در حال برگزاری می‌باشد و از آنجا که شرکت‌های مختلف در این نمایشگاه، کنفرانس اختصاصی خود را برگزار می‌کنند، برای بسیاری از کاربران سخت است که بخواهند تمامی تریلرها را به صورت یکجا ببینند و شاید دانلود کنفرانس‌ها برایشان امکان‌پذیر نباشد. از این رو، تصمیم گرفتیم […]

bهمانطور که اطلاع دارید، نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای E3 2015 در حال برگزاری می‌باشد و از آنجا که شرکت‌های مختلف در این نمایشگاه، کنفرانس اختصاصی خود را برگزار می‌کنند، برای بسیاری از کاربران سخت است که بخواهند تمامی تریلرها را به صورت یکجا ببینند و شاید دانلود کنفرانس‌ها برایشان امکان‌پذیر نباشد. از این رو، تصمیم گرفتیم تا لینک دانلود تمامی کنفرانس‌ها را به محض انتشار، با لینک مستقیم برای شما عزیزان قرار دهیم.

امسال خبرهای بسیار خوبی شنیده شده و کمپانی‌های مختلف، عناوین جدیدی را معرفی کردند که می‌تواند سال 2015 را به یکی از بهترین‌ سال‌های دنیای گیم تبدیل کند.

2878018-e32015_bethesda_pressconference

شرکت Bethesda، اولین کنفرانس E3 2015 را برگزار کرد و در آن عناوینی همچون Doom 4، Dishonored 2، Dishonored Defenitive Edition، Fallout Shelter و البته Fallout 4 را معرفی نمود. حتما عنوان Fallout 3 را که در سال 2009 منتشر شد و عنوان بهترین بازی سال را کسب کرد، به یاد دارید. حال، بسیاری از منتقدین اعلام کرده‌اند که از همین حالا Fallout 4 بهترین نمایش E3 2015 را داشته است.

دانلود با کیفیت FullHD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

2878022-e32015_microsoft_pressconference

کمپانی Microsoft نیز یکی از بهترین نمایش‌ها را در E3 داشت و از قابلیت‌های فراوان Windows 10 و DirectX 12 رونمایی کرد. مراسم این شرکت با اینکه توجه ویژه‌ای به Xbox One و کنترلرهای وایرلس و البته وسایل جانبی مختلف داشت، اما برای PC Gamerها بسیار خوشآیند بود. Gears 4، یکی از عناوینی بود که همگان منتظر آن بودند و این عنوان نیز روز گذشته دیده شد…

دانلود با کیفیت FullHD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

2878032-e32015_ea_pressconference

کمپانی Electronic Arts را همه با عناوین ورزشی متعددی که تولید کرده می‌شناسند، اما این کمپانی بزرگ، عناوین بسیار زیادی را خلق کرده که سبب شده یکی از بزرگترین ناشرین بازی‌های رایانه‌ای باشد.

عناوینی که شب گذشته در E3 2015 نمایشی اختصاصی را به خود اختصاص داده بودند، Need For Speed Reboot، Mass Effect 4، Mirror’s Edge: Catalyst و البته Star Wars: Battlefront بودند که هر کدام نمایش‌هایی دیدنی داشتند. از طرفی، بازی‌های ورزشی این شرکت نیز همچون FIFA 16، NHL 16، Madden NFL 16 و …، همه و همه در E3 2015 نمایش داده شدند.

دانلود با کیفیت FullHD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

2878084-e32015_sony_pressconference

شاید مهمترین خبری که در این کنفرانس توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد، عدم انتشار عنوان محبوب Street Fighter 5 برای Xbox One باشد. این خبر بسیاری از گیمرها و دارندگان Xbox One را ناراحت کرد اما تقاضای آنها فایده‌ای نخواهد داشت.

سایر عناوین انحصاری سونی نیز همچون عنوان Uncharted در این نمایشگاه حضور داشتند. خبر مهم دیگر، چراغ سبز بازی The Last Gaurdian پس از سال‌ها می‌باشد و سال 2016، این بازی برای PS4 عرضه می‌شود.

دانلود با کیفیت FullHD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

2878081-e32015_ubisoft_pressconference

کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت نیز طبق رسم هر ساله کنفرانس اختصاصی خود را در E3 2015 برگزار کرد و در آن، نمایش‌هایی از عناوینی همچون Assassin’s Creed: Syndicate، The Division و … داشت. یکی از بهترین اتفاقات امسال، معرفی یک عنوان جدید از سری بازی‌های Tom Clancy’s Ghost Recon Wildland می‌باشد که پس از سه سال فاصله از عنوان موفق قبلی یعنی Ghost Recon: Future Soldier، در حال توسعه می‌باشد.

همچنین یوبی‌سافت یک عنوان کاملا جدید با نام For Honor را به همراه یک تریلر سینماتیک معرفی نمود، عنوانی که به نظر می‌رسد در قرون وسطی رخ می‌دهد اما هیچ اطلاعاتی از آن در دست نیست.

بر خلاف انتظارات نیز هیچ نمایش و یا حتی خبری از عناوینی همچون Prince of Presia، Splinter Cell، Rayman، Watch Dogs، Far Cry و … شنیده نشد که البته به احتمال زیاد، باید شاهد معرفی نسخه‌ی جدید این عناوین در نمایشگاه GamseCom 2015 باشیم.

دانلود با کیفیت FullHD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

2878144-e32015_squareenix_pressconference

این کمپانی بزرگ نیز همانند هر سال، از جدیدترین عناوین خود رونمایی کرد. مهم‌ترین بخش از کنفرانس Square Enix به نمایش بازی‌هایی از Deus EX و البته معرفی نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های Hitman مربوط می‌شود که از شما دعوت میکنم این کنفرانس را دانلود نمایید:

دانلود با کیفیت FullHD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

کنفرانس Nintendo نیز امروز اضافه خواهد شد…

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال