مرورگر اج با قابلیت های جدید از راه می رسد

قرار است مرورگر اج قابلیت های جدیدی را در نسخه به روز رسانی به کاربران عرضه کند که یکی از آنها استفاده از تب های گروهی و همچنین توسعه قابلیت تصویر در تصویر خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت های جدیدی به مرورگر اج اضافه خواهد شد که در بروز […]

قرار است مرورگر اج قابلیت های جدیدی را در نسخه به روز رسانی به کاربران عرضه کند که یکی از آنها استفاده از تب های گروهی و همچنین توسعه قابلیت تصویر در تصویر خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت های جدیدی به مرورگر اج اضافه خواهد شد که در بروز رسانی جدید می تواند مورد استفاده کاربران قرار گیرد. از مهمترین بهبود های این مرورگر می توان به باکس نوشته بدون شکل در مدارک pdf و اجرای وب اپلیکیشن های پیشرونده در زمان اجرای لینک‌های URL اشاره کرد.

 همچنین در این مرورگر امکان دسته بندی تب ها به صورت گروهی وجود دارد. ویژگی مهم دیگر که به خرید کاربران مربوط می شود تاریخچه خرید است که در آن قیمت کالا از جمله سایت های آمازون و نه فروشگاه آنلاین دیگر به کاربر نمایش داده می شود. در قسمت کالکشن نیز امکان اضافه شدن سایت دهی بهبود یافته که می تواند در تحقیق های علمی به دانش آموزان کمک کند.

 با استفاده از تولبار شناور میتوان تصویر در تصویر ویدئویی ساخت. این قابلیت پیش از این نیز وجود داشته اما در نسخه ۹۳ اجرای آن آسان‌تر خواهد شد. به طوری که کاربر با عبور دادن ماوس از روی ویدیو های پشتیبانی شده شاهد نوار ابزاری خواهد بود که می‌تواند تماشای پنجره تصویر در تصویر را مهیا کند. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به نمایش اعلان های PWA به همراه اسم وب اپلیکیشن و ترجمه خودکار برای زبان های ناشناخته اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال