تصویری از صفحه نمایش Elephone S7 به بیرون درز کرد

به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی‌ هوشمند شرکت Elephone بیرون درز کرده است. این دستگاه قرار است به زودی با نام S7 راهی بازارهای فروش شود. ویژگی بارز این گوشی که در تصاویر منتشر نیز می‌توان به آن اشاره کرد مربوط به نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ‌دی آن بوده که تقریبا بدون حاشیه است. از طرفی با وجود […]

به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی‌ هوشمند شرکت Elephone بیرون درز کرده است. این دستگاه قرار است به زودی با نام S7 راهی بازارهای فروش شود.

ویژگی بارز این گوشی که در تصاویر منتشر نیز می‌توان به آن اشاره کرد مربوط به نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ‌دی آن بوده که تقریبا بدون حاشیه است. از طرفی با وجود گریپ مناسب بخش جلویی گوشی، شاهد این موضوع هستیم که کار کردن با این گوشی بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

Elephone-S7-display-1-768x1024

همان طور که احتمالا می‌دانید این گوشی هوشمند قرار است به مدت نیم سال، پرچمدار این شرکت باشد. Elephone S7 تنها در این بخش نخواهد درخشید. بلکه از نظر قیمتی نیز نظرات کاربران و خریداران را به سمت و سوی خود جلب خواهد کرد. در مورد تراشه این گوشی باید گفت که اس 7 از چیپ 10 هسته‌ای هلیو ایکس 20 به همراه میزان حافظه رم سه گیگابایتی برخوردار خواهد بود. علاوه بر آن میزان حافظه داخلی آن نیز برابر با 32 گیگابایت خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری بادقت 16 مگاپیکسل بوده و از این رو بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت. از طرفی جالب است بدانید که کلید هوم گوشی واقع در پنل جلویی آن دارای حسگری تشخیص دهنده اثر انگشت نیز هست.

Elephone-S7-display-2-1024x768

این گوشی قرار است در دو نسخه پایین و بالا رده به بازار عرضه گردد. اما نکته جالب اینجاست که قیمت این گوشی قرار است از 99 دلار شروع شود. البته این قیمت دقیقا توسط این شرکت به طور رسمی تایید نگشته است. اما در مورد زمان عرضه آن باید گفت که Elephone به طور رسمی آن را در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی در آینده نزدیک، با تک‌نیوز همراه باشید؛

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال