ایلان ماسک از عدم تمایل خود به تصاحب توییتر خبر داد

ایلان ماسک به طور رسمی اعلام کرد دیگر علاقه‌ای به خرید توییتر ندارد و اعضای تیم حقوقی ماسک نیز نقض بندهای قرارداد توسط توئیتر را تایید کرده‌اند. از طرفی مدیران توییتر اعلام کردند به زودی به روش قانونی اقدام خواهند کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک اعلام کرد دیگر تمایلی […]

ایلان ماسک به طور رسمی اعلام کرد دیگر علاقه‌ای به خرید توییتر ندارد و اعضای تیم حقوقی ماسک نیز نقض بندهای قرارداد توسط توئیتر را تایید کرده‌اند. از طرفی مدیران توییتر اعلام کردند به زودی به روش قانونی اقدام خواهند کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک اعلام کرد دیگر تمایلی به بستن قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری برای تصاحب توئیتر ندارد. اعضای تیم حقوقی وی نیز اعلام کردند قصد دارند قرارداد امضا شده با توییتر را فسخ کنند. دلیل آن نیز نقض بندهای قرارداد توسط توییتر است.

 این تیم حقوقی مدعی شد توییتر درمراسم مذاکرات اطلاعات غلط و گمراه کننده منتشر کرده است. در پرونده ثبت شده آمده است ماسک حدود دو ماه درخواست دریافت اطلاعات مورد نیاز برای ارزیابی مستقل نفوذ حساب‌های جعلی را داشته است. درحالی‌که توییتر از دادن این اطلاعات سرباز زده است. با وجود عقب‌نشینی ایلان ماسک، توییتر همچنان به عقد قرارداد با ماسک تمایل دارد. به طوری که برت تیلور رئیس هیئت مدیره توییتر در بیانیه‌ای گفته است: این شرکت از روش قانونی برای اجرایی کردن توافقات در قرارداد استفاده می کند و قصد دارد در دادگاه پیروز شود. وی خود را نسبت به انجام این قرارداد و همچنین عدم تغییر قیمت اعلام شده متعهد دانست.

کارشناسان معتقدند هنوز مشخص نیست ماسک بتواند از لحاظ قانونی از این قرارداد خارج شود و این شخص می بایست تحقیقاتی را پیش از امضای قرارداد انجام میداد. این در حالی است که توییتر نهایت تلاش خود برای اجرای درخواست های ایلان ماسک بکار برده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال