ایلان ماسک اعلام کرد موسس گوگل در حال ساخت ابر هوش مصنوعی است

ایلان ماسک در ادعایی تازه خطاب به لری پیچ موسس گوگل اعلام کرد این فرد در حال ساخت ابر هوش مصنوعی است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک در مصاحبه اخیر خود ادعای جدید و جنجالی ای را نسبت به لری پیچ موسس گوگل بیان داشته است. وی مدعی شد زمانی […]

ایلان ماسک در ادعایی تازه خطاب به لری پیچ موسس گوگل اعلام کرد این فرد در حال ساخت ابر هوش مصنوعی است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک در مصاحبه اخیر خود ادعای جدید و جنجالی ای را نسبت به لری پیچ موسس گوگل بیان داشته است. وی مدعی شد زمانی که آنها دوستان صمیمی بودند در مورد امنیت و هوش مصنوعی بحث های زیادی داشته اند. در آن زمان این بحث ها باعث ایده اولیه تأسیس OpenAI همراه شد.

زمانی که در این مصاحبه از ماسک سوال شد پیچ در مورد هوش مصنوعی چه نظری دارد ماسک اعلام کرد به نظر می‌رسد وی در حال توسعه ابر هوش مصنوعی است. ماسک در ادامه گفته است موسس گوگل پیش از این پیشنهاد هوش مصنوعی عمومی را نیز به عنوان هدف اصلی گوگل مطرح کرده بود. در صورتی که منطقی به قضیه نگاه کنیم صحبت های انجام داده واقعی بنظر می رسند.

طبق گزارش فیوچریسم، ماسک در این مصاحبه اعلام کرد : نمی توان در مورد رویکرد مثبت بشر نسبت به هوش مصنوعی مطمئن بود. ماسک در این مصاحبه توضیحاتی را در مورد TruthGPT عنوان کرد. هوش مصنوعی جدیدی که برای بیان نهایت حقیقت طلبی ساخته میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال