ایلان ماسک از متن باز شدن الگوریتم توییتر خبر داد

ایلان ماسک در توییتر اخیر خود اعلام کرد از هفته آینده الگوریتم توییتر بصورت متن باز ارائه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مالک توییتر از مدت ها قبل و پیش از آنکه به عنوان مدیرعامل توییتر شناخته شود در توییت های مشابه از علاقه خود به این کار خبر داده […]

ایلان ماسک در توییتر اخیر خود اعلام کرد از هفته آینده الگوریتم توییتر بصورت متن باز ارائه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مالک توییتر از مدت ها قبل و پیش از آنکه به عنوان مدیرعامل توییتر شناخته شود در توییت های مشابه از علاقه خود به این کار خبر داده بود. وی چند روز گذشته نیز در پاسخ به یکی از کاربران دوباره این موضوع را خاطرنشان کرد. ایلان ماسک، مالک فعلی توییتر در پاسخ به کاربری که از وی درخواست کرده بود توییتر را متن باز کند، گفت:

هفته آینده با متن باز شدن توییتر ابتدا ناامید کننده خواهد بود، اما به سرعت بهبود خواهد یافت. در صورت صحت این موضوع، این نخستین باری است که تاریخ مشخصی برای متن بازشدن این الگوریتم تعیین شده است. برنامه متن باز به کدمنبعی گفته میشود که امکان انتشار آن با تغییرات مجدد توسط دیگر افراد و بصورت عمومی وجود دارد. ماسک به عنوان فردی که به آزادی بیان اعتقاد دارد در اکثر تصمیم گیری ها از نظرسنجی استفاده میکند. وی پیش از این نیز از ایده این کار حمایت کرده و هدف آن را شفاف سازی دانسته است.

ایلان ماسک طی یک نظرسنجی در توییتر از کاربران در مورد متن باز شدن الگوریتم توییتر سوال کرد و در این بین موافقان حدود ۸۳ درصد بودند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال