ایلان ماسک شرکتی با نام X.AI در زمینه هوش مصنوعی به ثبت رساند

ایلان ماسک با هدف فعالیت در زمینه هوش مصنوعی شرکتی با نام X.AI به ثبت رسانده است. طبق اسناد رسمی این شرکت در اسفند سال گذشته ثبت شد و قرار است فناوری های هوش مصنوعی را دنبال کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماسک با ایجاد یک شرکت جدید قصد دارد فعالیت […]

ایلان ماسک با هدف فعالیت در زمینه هوش مصنوعی شرکتی با نام X.AI به ثبت رسانده است. طبق اسناد رسمی این شرکت در اسفند سال گذشته ثبت شد و قرار است فناوری های هوش مصنوعی را دنبال کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماسک با ایجاد یک شرکت جدید قصد دارد فعالیت خود را در زمینه هوش مصنوعی آغاز کند. شرکت جدید ماسک در ایالت نوادا به ثبت رسیده و مدیر آن نیز خود وی است. جرد برچل، مدیر دفتر خانوادگی ماسک نیز به عنوان دبیر این شرکت تازه تاسیس ثبت شده است. اسناد رسمی این شرکت نشان می دهد زمان ثبت این شرکت تاریخ ۱۸ اسفند بوده است. 

شایعات اخیر نیز این موضوع را تایید می کند. زیرا این شاید مدعی بودند ماسک در حال تاسیس شرکت فناوری هوش مصنوعی است. حتی در خبرهایی نیز اعلام شد هزاران کارت گرافیک برای افزایش قدرت پردازشی سرویس هوش مصنوعی این شرکت خریداری شده است. طبق گزارش منتشر شده در فایننشال تایمز، احتمالا ماسک قصد دارد با شرکت جدید خود به رقابت با OpenAI بپردازد.

وبسایت ورج گزارش داده است ماسک برای اغاز بکار شرکت جدید X.AI درخواست حمایت مالی از سهام داران تسلا و اسپیس ایکس کرده است. با این حال نام شرکت جدید ماسک برای بسیاری از افراد آشناست. وی پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد توییتر را به سوپر اپلیکیشنی به نام X تبدیل کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال