ایلان ماسک: کاربران توییتر در انتظار تغییرات و قابلیت های جدید باشند

ایلان ماسک در توییت اخیر خود از ایجاد تغییرات و قابلیت های جدید در شبکه اجتماعی توییتر خبر داد. طبق این اعلام به زودی شاهد تغییراتی در رابط کاربری این نرم افزار خواهیم بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به زودی ویژگی های جدیدی به توییتر اضافه خواهد شد. مالک توییتر اعلام […]

ایلان ماسک در توییت اخیر خود از ایجاد تغییرات و قابلیت های جدید در شبکه اجتماعی توییتر خبر داد. طبق این اعلام به زودی شاهد تغییراتی در رابط کاربری این نرم افزار خواهیم بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به زودی ویژگی های جدیدی به توییتر اضافه خواهد شد. مالک توییتر اعلام کرد تغییرات جدید به کاربران اجازه حرکت بین توییت های توصیه شده و توییت های دنبال شوندگان را خواهد داد. با وجود اعلام ماسک در مورد ایجاد تغییرات جدید، هنوز مشخص نیست رابط کاربری این برنامه چه تغییراتی خواهد داشت.

با وجود انتشار برخی جزئیات مربوط به تغییرات جدید توییتر توسط ماسک، به دلیل نبود هیچ پیش نمایشی از آن، هنوز نمی توان تشخیص داد که این ویژگی شامل چه مواردی است.

همچنین مشخص نشده است این تغییرات تنها به نسخه اندروید محدود است و یا کاربران iOS و تحت وب نیز این تغییرات را دریافت خواهند کرد. دیگر تغییر اعلام شده مربوط به ظاهر این پلتفرم است که به گفته ایلان ماسک اصلاحات اساسی خواهد داشت. از تغییراتی که هم اکنون ایجاد شده است می توان به قرارگیری دکمه نشانک در بخش جزئیات توییت ها توسط رابط کاربری اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال