ایلان ماسک نسبت به حذف اکانت های توییتر هشدار داد

توییتر قصد دارد اکانت های غیر فعال را حذف و این شبکه اجتماعی را پاکسازی کند. با این اقدام تعداد دنبال کنندگان بسیاری از کاربران نیز کاهش می یابد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیاست جدید توییتر حذف اکانت های غیر فعال است. در صورتی که کاربری بخواهد اکانت خود را حفظ […]

توییتر قصد دارد اکانت های غیر فعال را حذف و این شبکه اجتماعی را پاکسازی کند. با این اقدام تعداد دنبال کنندگان بسیاری از کاربران نیز کاهش می یابد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیاست جدید توییتر حذف اکانت های غیر فعال است. در صورتی که کاربری بخواهد اکانت خود را حفظ کند باید هر ۳۰ روز حداقل یک بار وارد اکانت خود شود. البته به گفته ایلان ماسک این شرکت ابتدا به سراغ اکانت هایی خواهد رفت که از چند سال پیش تاکنون فعالیتی نداشته اند. البته این اتفاق می تواند روی موارد مختلفی تاثیر بگذارد.‌به عنوان مثال کاربران قدیمی برخی از دنبال کنندگان خود را از دست خواهند داد. زیرا این کاربران دنبال کنندگان غیر فعال بیشتری دارند. طبق هشدار ماسک با این اقدام تعداد فالوورها کاهش می یابد.

طبق اعلام ماسک با حذف اکانت ها غیر فعال نام های کاربری بیشتری نیز در دسترس قرار می‌گیرد. یکی از کاربران از مدیرعامل توییتر در مورد حذف محتواهای قدیمی سوال کرد. وی پاسخ داد اکانت ها آرشیو خواهند شد. هنوز مشخص نیست شیوه آرشیو اکانت ها به چه صورت خواهد بود. پیش از این نیویرک تایمز در گزارشی اعلام کرده بود توییتر قصد دارد از طریق مزایده فروش نام های کاربری را انجام دهد. این روش جدیدترین روش این پلتفرم در درآمدزایی محسوب میشود. البته هنوز چیزی بصورت رسمی در این باره منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال