تصمیم جدید ماسک؛ اشتراک گذاری داده ها در توییتر اجباری می‌شود

ایلان ماسک قصد دارد با هدف افزایش درآمدهای توییتر کاربران را مجبور کند تا بطور روزانه در این پلتفرم فعالیت داشته و داده های را منتشر کنند. این در حالیست که تصمیم گرفته شده بطور آشکار قوانین اپ استور را نقض می کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک پیش از این […]

ایلان ماسک قصد دارد با هدف افزایش درآمدهای توییتر کاربران را مجبور کند تا بطور روزانه در این پلتفرم فعالیت داشته و داده های را منتشر کنند. این در حالیست که تصمیم گرفته شده بطور آشکار قوانین اپ استور را نقض می کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک پیش از این تصمیم داشت تا از طریق سرویس توییتر بلو و افزایش مبلغ آن درآمد این شبکه اجتماعی را افزایش دهد. این سرویس در ازای دریافت مبلغ بیشتر امکاناتی را در اختیار کاربران قرار میدهد. اما ماسک برای افزایش درآمد تصمیم های دیگری نیز دارد. اخیرا ایلان ماسک اعلام کرد کاربران مجبور به اشتراک گذاری داده ها هستند. البته این تصمیم می تواند بحث هایی را ایجاد کند. زیرا که نقض کننده قوانین اپ استور است.

کاربران توییتر اخیرا اعلانی تمام صفحه دریافت کرده اند که از آنها در ازای فعالیت در توییتر می خواهد تا آن را تایید کنند. حتی ممکن است ردیابی داده ها که پیش از این اجازه انجام آن در اختیار کاربر قرار داست، در این شبکه اجتماعی تغییر کند.

برخی کاربران آشنا به این پلتفرم اعلام کردند این قانون جدید برای کاربران توییتر اکنون برای حدود یک درصد از کاربران ایالات متحده اعمال شده و قرار است قبل از عرضه جهانی بازخورد آن مورد بررسی قرار بگیرد.

طبق قوانین مربوط به بررسی برنامه های اپ استور، کاربران امکان ردیابی داده ها در زمان استفاده از یک برنامه را ندارند. با توجه به اینکه این موضوع دستورالعمل های اپل را نقض می کند، ممکن است نسخه iOS این پلتفرم از او استور حذف کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال