کسب و کارها

راهکار تامین برق اضطراری ساختمان ها | خرید یو پی اس منازل

قطعی برق ساختمان ها با گرم شدن هوا و خصوصا در فصل تابستان هر ساله شاهد قطعی های مکرر برق در سرتا سر کشور هستیم. اختلال در وضعیت برق شهری و نبود برق باعث ایجاد آسیب های فراوانی به کسب و کار ها و فعالیت روزمره ی افرادمی شود. اما چه راه کاری برای مقابله […]

قطعی برق ساختمان ها

با گرم شدن هوا و خصوصا در فصل تابستان هر ساله شاهد قطعی های مکرر برق در سرتا سر کشور هستیم.
اختلال در وضعیت برق شهری و نبود برق باعث ایجاد آسیب های فراوانی به کسب و کار ها و فعالیت روزمره ی افرادمی شود.
اما چه راه کاری برای مقابله با نبود برق شهری و قطعی های شدید جریان برق وجود دارد؟
خرید یو پی اس و تامین برق اضطراری یکی از راهکار هایی است که شما میتوانید در زمان نبود برق، با استفاده از این دستگاه جریان برق مورد نیاز برای عملکرد دستگاه های الکترونیکی خود را تامین نمایید.
قطع شدن برق ساختمانها یکی از مواردی است که میتواند برای ساکنین منازل و آپارتمان ها بسیار آزار دهنده باشد، خصوصا اگر تعداد طبقات منازل بسیار زیاد باشد فعالیت روزمره ی ساکنین دچار بهم ریختگی می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید یو پی اس منازل و ساختمان ها میتوانید اینجا کلیک فرمایید و اطلاعات کاملی را در خصوص دستگاه های یو پی اس مناسب منزل و ساختمان های مسکونی مطالعه فرمایید.

یک روز عادی را در نظر بگیرید که برای ساعاتی برق شهری قطع شده باشد، با قطعی برق شهری و نبود برق در ساختمانها دیگر حرکت آسانسور ها از کار می افتد.
منازل و مجتمع های مسکونی که شامل امکانات امنیتی مثل دوربین مدار بسته هستند، وضعیت ضبط تصاویر و ویدیوهای امنیتی آنها دچار مشکل می شود.
در بسیاری از مجتمع های مسکونی درب های ورود به پارکینگ و ورود آنها بصورت کرکره برقی می باشد و بدین ترتیب عملکرد باز و بسته شدن درب برای ورود و خروج اتومبیل های ساکنین دچار مشکل می شود.
علاوه بر آنها نبود برق کلیه ی فعالیت های روزمره ی ساکنین را بر هم میزند.
قطعی های ناگهانی برق میتواند آسیب های زیادی را به دستگاه های الکترونیکی موجود در نازل شما وارد نماید و باعث رسیدن آسیب به سخت افزار ها و سیستم عملکرد آنها شود.
اما برای جلوگیری از بروز آسیب به دستگاه ها و همچنین اختلال در فعالیت های روزانه ی افراد ، خرید دستگاه یو پی اس که به عنوان یک منبع تغذیه ی بدون وقفه است میتواند بلافاصله برق دستگاه های الکترونیکی شما را تامین نماید.
انرژی ذخیره شده در باتری یو پی اس این امکان را به شما میدهد تا در زمان قطعی برق، بلافاصله این انرژی ذخیره شده وارد مدار شود و دستگاه های برقی شما از کار نیفتند.

خرید یو پی اسانتخاب و خرید دستگاه یو پی اس برای منازل و ساختمان های مسکونی

یو پی اس ها در انواع مختلفی در سطح بازار موجود هستند. اگر شما به دنبال خرید دستگاه یو پی اس هستید لازم است به شما بگوییم که میتوانید دستگاه های یو پی اس را در توان دلخواه از انواع برند های یو پی اس ایرانی و خارجی خریداری فرمایید.
شرکت انرژی پردازان سولار صنعت، نمایندگی فروش و تعمیر انواع یو پی اس می باشد که شما میتوانید دستگاه های یو پی اس خود را بر اساس نیاز و با پایین ترین قیمت موجود در بازار از این مجموعه خریداری فرمایید.

توان دستگاه یو پی اس متناسب با منازل و ساختمان ها

همان طور که بیان کردیم دستگاه های یو پی اس در توان های مختلفی در سطح بازار موجود هستند که شما بر حسب میزان بک آپ و مدت زمانی که قصد دارید در زمان نبود برق، انرژی الکتریکی دستگاه های برقی شما تامین گردد، دستگاه خود را خریداری فرمایید.
اگر برای خرید دستگاه خود دچار مشکل هستید و نیازمند راهنمایی میباشد میتوانید با شماره تماس 88447000-021 تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را از کارشناسان فروش مجموعه بپرسید.

انواع برند ها و قیمت دستگاه یو پی اس منازل و ساختمان ها

انتخاب نوع برند در قیمت خرید دستگاه ها بسیار تاثیرگذار است. بطور مثال دستگاه های یو پی اس برند خارجی از قیمت بیشتری نسبت به تولیدات داخلی برخوردار هستند. از برند های مطرح و معتبر دستگاه های خارجی میتوان به برند APC، EPC، مک پاور، یورونت ، مکلسان و … اشاره کرد.
همچنین میتوانید با هزینه ی کمتری دستگاه های یو پی اس تولید ملی و داخلی را خریداری فرمایید و در میزان هزینه های خود صرفه جویی کنید.
دستگاه های یو پی اس فاران، فاراتل و … از انواع برند های تولید داخل کشور میباشند.

راهنمای خرید یو پی اسکاربرد یو پی اس در منازل

  • تامین برق اضطراری آسانسورها
  • تامین برق اضطراری پارکینگ و کرکره های برقی
  • تامین برق اضطراری تجهیزات امنیتی ساختمان ها
  • تامین برق اضطراری تجهیزات الکترونیکی مانند یخچال، تلویزیون، روشنایی، ماشین لباسشویی و …
  • تامین برق اضطراری سیستم های کامپیوتری و شبکه ایی منازل و ….

انتخاب و خرید دستگاه یو پی اس برای منازل و مجتمع های مسکونی یکی از مواردی است که میتواند مانع از بروز مشکل و اختلال در فعالیت های روزمره ی افراد در زمان قطعی برق شود.