بروز رسانی اضطراری برای رفع مشکل امنیتی مرورگر کروم منتشر شد

گوگل به روز رسانی اضطراری جدیدی را برای رفع مشکل امنیتی مرورگر کروم منتشر کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید به روز رسانی کروم ۱۰۰.۰.۴۸۹۶.۱۲۷ با هدف رفع مشکل امنیتی این مرورگر و عدم سوء استفاده سودجویان برای سیستم عامل های دسکتاپ منتشر شده است. با توجه به اینکه […]

گوگل به روز رسانی اضطراری جدیدی را برای رفع مشکل امنیتی مرورگر کروم منتشر کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید به روز رسانی کروم ۱۰۰.۰.۴۸۹۶.۱۲۷ با هدف رفع مشکل امنیتی این مرورگر و عدم سوء استفاده سودجویان برای سیستم عامل های دسکتاپ منتشر شده است. با توجه به اینکه این به‌روزرسانی به مرور منتشر می شود اما کاربران میتوانند به طور خودکار از طریق صفحه معرفی شده گوگل سرعت نصب را افزایش دهند.

گوگل در وبلاگ Chrome Releases در مورد انتشار این بروزرسانی اطلاع رسانی کرد. اما جزئیات مربوط به آن هنوز منتشر نشده است. به نظر میرسد آسیب پذیری کروم از نوع باگ ‌های بحرانی و در مقام دوم قرار می گیرد. زیرا قادر به اجرای کد دلخواه بوده و می تواند امنیت سیستم ها را مختل کند.

این شرکت پیش از این از وجود چنین آسیب‌پذیری ای آگاه بوده است. گوگل بدون اشاره به جزئیات تلاش کر تا هر چه زودتر های پچ های امنیتی را منتشر کند تا بتواند به روز رسانی ها را برای اکثر کاربرها و دستگاهها انجام دهد. زیرا در صورت انتشار اطلاعات ممکن است عوامل مخرب از آن سو استفاده کنند. با توجه به اینکه این مشکل می‌تواند بر دیگر مرورگر های وب مبتنی بر کرومیوم نیز تاثیر بگذارد احتمالاً این شرکت به روز رسانی های امنیتی دیگری را نیز منتشر خواهد کرد. کاربران استفاده کننده از کروم به عنوان مرورگر بهتر است آن را به روز رسانی کرده تا مشکلی برای آنها پیش نیاید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال