فعال کردن حالت سیاه و سفید برای نمایشگر آیفون در iOS 8.2

iOS 8.2 امکانات جدید و جالبی را به آیفون و آیپدها اضافه کرده است که بعضی از آنها ممکن است به یک قابلیت مهم برای برخی کاربران تبدیل شوند. از جمله‌ی این قابلیت‌ها، میتوان به اضافه شدن حالت Grayscale یا همان سیاه و سفید برای نمایشگر این دستگاه‌های هوشمند عنوان کرد که شاید برای افرادی […]

iOS 8.2 امکانات جدید و جالبی را به آیفون و آیپدها اضافه کرده است که بعضی از آنها ممکن است به یک قابلیت مهم برای برخی کاربران تبدیل شوند.

از جمله‌ی این قابلیت‌ها، میتوان به اضافه شدن حالت Grayscale یا همان سیاه و سفید برای نمایشگر این دستگاه‌های هوشمند عنوان کرد که شاید برای افرادی که از مشکل کور رنگی رنج می‌برند، بسیار مفید باشد.

در این حالت، فرقی نمی‌کند که شما کجای سیستم عامل و مشغول چه کاری باشید، همه چیز به صورت سیاه و سفید نمایش داده خواهد شد.

لازم به ذکر است، این حالت تاثیری برروی مصرف باتری دستگاه شما نخواهد داشت و عمر باتری افزایش نخواهد داشت. چرا که عمده‌ی مصرف باتری مربوط به نور پس‌زمینه در پنل نمایشگر است که در این حالت تغییری نمیکند.

اگر فکر میکنید این حالت برای شما کارآمد خواهد بود، میتوانید آن را از مسیر Setting > General > Accessibility > Grayscale فعال کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال