فعال شدن قابلیت پین کردن کامنت ها به بالای صفحه در اینستاگرام

اینستاگرام امروز قابلیت جدیدی را برای تمام کاربران در تمام کشورها فعال کرد. در این قابلیت کاربران میتوانند کامنت های خود را به بالای صفحه پین کنند. به این ترتیب کامنتهای مثبت جلوه بیشتری پیدا کرده و ارسال کامنتهای منفی و نفرت پراکن کمتر خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینستاگرام […]

اینستاگرام امروز قابلیت جدیدی را برای تمام کاربران در تمام کشورها فعال کرد. در این قابلیت کاربران میتوانند کامنت های خود را به بالای صفحه پین کنند. به این ترتیب کامنتهای مثبت جلوه بیشتری پیدا کرده و ارسال کامنتهای منفی و نفرت پراکن کمتر خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اینستاگرام در پست جدید توییتر خود اعلام کرد که کلیه کاربران می توانند حداکثر تا ۳ نظر را به بالای صفحه پین کنند. همچنین اینستاگرام اعلام کرده است هدف از این اقدام مدیریت نظرات و گسترش ارسال نظرات مثبت و کاهش نظرات منفی بوده است.

 کاربران برای پین کردن یک نظر کافیست روی آن به سمت چپ بکشند. در چهار گزینه ی نمایش داده شده با انتخاب گزینه پین می توانند کامنت مورد نظر را سنجاق کنند. اینستاگرام برای جلوگیری از انتشار نظرات اهانت‌آمیز و همچنین انتشار اخبار جدید از هوش مصنوعی کمک گرفته است تا با کمک این ابزار بتواند به کاربران پیش از ارسال نظرات اهانت آمیز هشدار دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال