پایان همکاری رسمی شرکت آنر در ایران

مدیران شرکت آنر با انتشار پستی از پایان فعالیت خود در ایران خبر دادند. روز گذشته مدیران این شرکت چینی با انتشار توییتی از پایان همکاری در ایران خبر دادند. بدین ترتیب آنر به طور کلی فعالیت در ایران را پایان داده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا،  با انتشار بیانیه مدیران آنر دیگر […]

مدیران شرکت آنر با انتشار پستی از پایان فعالیت خود در ایران خبر دادند. روز گذشته مدیران این شرکت چینی با انتشار توییتی از پایان همکاری در ایران خبر دادند. بدین ترتیب آنر به طور کلی فعالیت در ایران را پایان داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا،  با انتشار بیانیه مدیران آنر دیگر این شرکت چینی به طور رسمی در ایران حضور ندارد. هنوز آنر در این مورد پیام یمنتشر نکرده اما به نظر می‌رسد علت آن عدم همکاری هواوی به عنوان شرکت اصلی این برند باشد.

شرکت هواوی به دلیل تحریم های آمریکا و محدودیت های به وجود آمده از آن مجبور به فروش برند آنر شده بود. اکنون مالکیت این برند به شرکت تازه تاسیس Shenzhen Zhixin New Information Technology Co تعلق دارد. هواوی از سال گذشته تا کنون به لیست سیاه سازمان‌ها و افراد ایالات متحده قرار گرفته و این کشور تحریم‌های سختی را علیه هواوی آغاز کرده است.

به گزارش سامانه همتا طی سال گذشته حدود ۲۷۱ هزار گوشی آنر وارد ایران شده و سهم دو درصدی از میزان واردات موبایل ایران را در اختیار خود گرفته بود. این شرکت اعلام کرده بود برای سال 2021 حدود ۱۰۰ میلیون گوشی عرضه خواهد کرد. البته افرادی که این گوشی را در ایران خریداری کرده‌اند همچنان می توانند خدمات گارانتی را از نمایندگی های پس از فروش دریافت کرده و نباید نسبت به این موضوع هیچ گونه نگرانی داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال