پایان پشتیبانی مایکروسافت از مرورگر اج در ویندوزهای ۷، ۸ و ۸.۱

مایکروسافت طبق اعلان قبلی پشتیبانی خود از مرورگر اج در ویندوز ۷، ۸ و ۸.۱ را پایان داده است. این کار همزمان با انتشار نسخه ۱۱۰ این مرورگر انجام شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه ۱۱۰ مرورگر اج در کانال توسعه دهندگان قرار گرفت. در این نسخه پایان پشتیبانی از ویندوز ۷، […]

مایکروسافت طبق اعلان قبلی پشتیبانی خود از مرورگر اج در ویندوز ۷، ۸ و ۸.۱ را پایان داده است. این کار همزمان با انتشار نسخه ۱۱۰ این مرورگر انجام شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه ۱۱۰ مرورگر اج در کانال توسعه دهندگان قرار گرفت. در این نسخه پایان پشتیبانی از ویندوز ۷، ۸ و ۸.۱ به وضوح مشخص است. مایکروسافت با انتشار پستی در وبلاگ خود بطور رسمی پایان پشتیبانی از این مرورگر در ویندوزهای نام برده را اعلام کرد.

آخرین نسخه های قابل پشتیبانی نیز همان مایکروسافت اج ۱۰۹ و Web View2 است که می توانند در این مرورگر استفاده شوند. نسخه ۱۰۹ و Runtime Web View2 در ژانویه ۲۰۲۳ منتشر میشوند.به گفته مایکروسافت کاربران نسخه های قدیمی همچنان امکان استفاده از این مرورگر را خواهند داشت اما دیگر نمی توانند از قابلیت های جدید و بروزرسانی های امنیتی آن بعد از نسخه ۱۰۹ استفاده کنند.

پایان پشتیبانی از مرورگر اج در نسخه های ویندوز سرور ۲۰۱۲ و قدیمی تر نیز انجام میگیرد. مایکروسافت پیش از این اعلام کرد پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر ۱۱ تا زمانی که این شرکت از نسخه های قدیمی ویندوز پشتیبانی می کند، ادامه خواهد داشت.

مایکروسافت حتی به دیگر توسعه دهندگان نیز پیشنهاد می‌کند تا پشتیبانی از ویندوز ۷، ۸ و ۸.۱ را به اتمام برسانند. زیرا می گوید دریافت به روزرسانی های امنیتی و همچنین اطمینان از امنیت کاربران بسیار اهمیت دارد. پیش از این گوگل نیز مورد استفاده از نسخه های جدید ویندوز به کاربران توصیه کرد. توسعه‌دهندگان از این روند پیروی خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال