Energizer از باتری های بازیافت شده ی شما، باتری های پر قدرت تری خلق می کند!

این بار با موردی متفاوت رو به رو هستیم، باتری های قابل عرضه ای که می توانند به کمتر شدن زباله های الکترونیکی که روزانه توسط مردم تولید می شوند، کمک کنند. اینجاست که شرکت بزرگ Energizer باتری های جدیدی را خلق کرده است که اولین باتری های پر قدرت و قلیایی این شرکت به حساب […]

این بار با موردی متفاوت رو به رو هستیم، باتری های قابل عرضه ای که می توانند به کمتر شدن زباله های الکترونیکی که روزانه توسط مردم تولید می شوند، کمک کنند. اینجاست که شرکت بزرگ Energizer باتری های جدیدی را خلق کرده است که اولین باتری های پر قدرت و قلیایی این شرکت به حساب می آیند که از باتری های بازیافت شده ی مردم ساخته شده اند.

4 درصد از قدرت باتری های جدید Energizer، در یک بخش فعال قرار گرفته اند که این بخش، همان باتری های بازیافت شده می باشد و از طرفی دیگر، این بخش، اصلی ترین قسمت نیز به حساب می آید و همین موضوع سبب شده است تا مواد کمتری در ساخت باتری های جدید مورد استفاده قرار گیرد و مصرف شود.

اما این تمام موضوع نیست و می توان به آن، قسمت های دیگری را اضافه کرد! Energizer معتقد است که باتری های جدید این شرکت که در شاخه ی EcoAdvanced قرار می گیرند، به بیشترین از اینها نیاز دارند و احتمالا اگر، باتری های بیشتری توسط مردم برگردانده شود، این باتری های از قدرت بیشتری برخوردار می شوند. این موضوع زمانی اهمیتی بیشتری پیدا می کند که وارد دهه ی جدیدی شویم، دهه ای که نیاز بسیار بیشتری به بازیافت مواد مورد استفاده ی افراد دارد.

از همین روی، Energizer امیدوار است بتواند تا سال 2025، حدود 40 درصد از باتری های خود را از باتری های بازیافت شده تولید کند که این موضوع، می تواند به پاک تر شدن محیط اطرافتان کمک بیشتری کند و شاید تنها راه حل تولید باتری های زیاد و تفکر تجزیه کردن آنها، تولید باتری های شارژ شوند نباشد..

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال