اپیک گیمز از بازی های مبتنی بر بلاک چین پشتیبانی می کند

اپیک گیمز به طور رسمی اعلام کرد از بازی های مبتنی بر بلاک چین پشتیبانی خواهد کرد. این در حالی است که پیش از این استیم از عدم پشتیبانی این بازی ها در پلتفرم خود خبر داده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از ورج، اپیک گیمز در اعلامیه […]

اپیک گیمز به طور رسمی اعلام کرد از بازی های مبتنی بر بلاک چین پشتیبانی خواهد کرد. این در حالی است که پیش از این استیم از عدم پشتیبانی این بازی ها در پلتفرم خود خبر داده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از ورج، اپیک گیمز در اعلامیه خود از فروش بازی های مبتنی بر بلاکچین خبر داده است. رقیب این شرکت یعنی Valve نیز پیش از این اعلام کرده بود در فروشگاه خود از بازی های مبتنی بر فناوری بلاک چین یا NFT پشتیبانی نمی کند.

بناربر اعلام اپیک گیمز، برای پشتیبانی از این بازی‌ها محدودیت‌هایی وجود دارد و این شرکت تلاش خواهد کرد تا از طریق مذاکره با توسعه دهندگان آنها را رفع کند. این شرکت اعلام کرد کلیه بازی های موجود در این پلتفرم مطابق با قوانین مالی شرکت است. به طوری که کلیه سیاست های مربوط به استفاده از بلاکچین در آن تشریح شده است. همچنین استفاده کنندگان و توسعه دهندگان باید از سیستم های پرداخت مخصوص خود برای پذیرش رمز ارزها استفاده کنند.

تیم سوینی، مدیرعامل اپیک گیمز پیش از این از عدم پشتیبانی از NFTها و بی علاقه گی به آنها صحبت کرده بود. به نظر می رسد این شرکت پس از پذیرش قوانین این بازی ها و چگونگی استفاده از آن توضیحاتی را برای توسعه دهندگان بیان خواهد کرد. پس از این موضوع مدیرعامل این شرکت نیز اعلام کرد اپیک گیمز در زمینه فناوری و امور مالی بدون قضاوت از NFTها استقبال می کند. در حال حاضر پذیرش بازی های توسعه دهندگان در این پلتفرم به صورت آزمایشی است و پس از بررسی در این پلتفرم برای فروش ارائه می شوند. البته اپیک گیمز نیز سخت گیری هایی را اعمال خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال