تصمیم اتحادیه اروپا برای ممنوعیت تبادلات رمز ارزی ناشناس

اتحادیه اروپا با کمک طرح جدیدی که احتمالاً به زودی رای گیری خواهد شد نقل و انتقال ناشناس سرمایه در سیستم های رمز ارزی را ممنوع خواهد کرد. طبق این طرح که در هفته آینده برای رای گیری ارسال خواهد شد. حتی پرداخت های کوچک نیز از حالت ناشناس خارج شده و بدین ترتیب با […]

اتحادیه اروپا با کمک طرح جدیدی که احتمالاً به زودی رای گیری خواهد شد نقل و انتقال ناشناس سرمایه در سیستم های رمز ارزی را ممنوع خواهد کرد. طبق این طرح که در هفته آینده برای رای گیری ارسال خواهد شد. حتی پرداخت های کوچک نیز از حالت ناشناس خارج شده و بدین ترتیب با پولشویی مقابله می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نمایندگان بخش امور اقتصادی اتحادیه اروپا با هدف جلوگیری از پولشویی طرح جدیدی را به رای خواهند گذاشت که در آن حتی تبادلات کیف‌پول های خصوصی نیز بررسی شده و از تبادل پول بین اتحادیه و دیگر مناطق مانند ترکیه و هنگ کنگ ممانعت به عمل خواهد آمد.

در حال حاضر احراز هویت تنها برای تبادلات مالی بالای هزار یورو انجام می گردد. اما در صورت تصویب قانون جدید این محدودیت از بین رفته و تمامی دریافت کنندگان وجه احراز هویت می شوند. به گفته این نمایندگان توسط قوانین فعلی می‌توان به راحتی با تقسیم کردن سرمایه های بزرگ به بخش های کوچک آن را جا به جا کرد.

به همین دلیل قانونگذاران در اروپا با هدف مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم، با فشار به مسئولان قصد دارند این احراز هویت را در تمامی پرداختهای رمز ارزها ایجاد کنند. طبق اسناد داخلی اتحادیه اروپا قانون گذاران طی درخواستی از سرویس‌دهندگان رمز ارز آنها را ترغیب کرده اند تا از ثبت یا کمک به تبادل سرمایه های مشکوک جلوگیری کنند. با این طرح جدید دیگر امکان فرار از پرداخت مالیات یا پولشویی و انتقال پول به سایر مناطق جغرافیایی ممکن نخواهد بود. به گفته ها آسیتا کانکو، یکی از قانونگذاران احتمالاً این قانون برای کیف پول های خصوصی نیز اجرا خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال