بزرگترین ایستگاه سیستم ذخیره‌سازی انرژی اروپا در بریتانیا کار خود را آغاز کرد

بزگترین سیستم باتری ذخیره کننده انرژی در اروپا کار خود را آغاز کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بزرگترین مرکز ذخیره سازی انرژی در بریتانیا آغاز به کار کرد. این ایستگاه قادر است به مدت دو ساعت برق مصرفی ۳۰۰ هزار خانه را تامین کند.این مرکز با نام Pillswood شناخته می شود […]

بزگترین سیستم باتری ذخیره کننده انرژی در اروپا کار خود را آغاز کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بزرگترین مرکز ذخیره سازی انرژی در بریتانیا آغاز به کار کرد. این ایستگاه قادر است به مدت دو ساعت برق مصرفی ۳۰۰ هزار خانه را تامین کند.این مرکز با نام Pillswood شناخته می شود و ساخت آن توسط شرکت هارمونی انرژی انجام گرفت. این شرکت در زمینه انرژی های تجدید پذیر فعالیت می کند و از فناوری های شرکت تسلا بهره می برد. این مرکز قادر است به میزان ۱۹۶ مگاوات ساعت انرژی از طریق یک چرخه ذخیره کند. منبع انرژی های تولید شده نیز همان انرژی تجدید پذیر مانند توربین های بادی و پنل های خورشیدی است.

قرار است این ایستگاه در کنار نیروگاه بادی Creyke Beck ساخته شود. این نیروگاه بزرگترین نیروگاه بادی جهان خواهد بود که به زودی در نزدیکی دریای شما مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

پیتر کاوانا، مدیر عامل هارمونی انرژی در مورد ساخت این باتری می گوید: ساخت این باتری ذخیره ساز انرژی در بریتانیا و با هدف ذخیره انرژی های تجدید پذیر کاملا ضروری به نظر می رسد. امیدواریم این مرکز بتواند در زمینه مصرف انرژی های سبز پیش قدم باشد.

پروژه های مربوط به ذخیره انرژی علاوه بر تامین اینده از نظر انرژی، به کاهش تولید کربن نیز کمک می کند. بدین ترتیب گاز کمتری از دیگر کشورها وارد خواهد شد. در این سیستم از هوش مصنوعی تسلا برای رساندن انرژی به مصرف کنندگان استفاده میشود. قرار است این ایستگاه در دو تاریخ دسامبر امسال و مارس سال آینده مورد بهره برداری قرار بگیرد.

به گفته این شرکت ایستگاه مذکور قرار است شبکه ملی برق بریتانیا را پشتیبانی کند. تا تامین انرژی مورد نیاز خانه ها در زمستان چالش برانگیز نباشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال