رویدادی به منظور سنجش ایده های فضایی برتر

در راستای سنجش ایده های افراد مختلف در فناوری فضایی، قرار است تا رویدادی به صورت مسابقه برگزار شود تا سه تیم برتر آن بتوانند شرکت خود را در این راستا راه اندازی کنند. اخیرا فراخوانی در این زمینه منتشر شده است که تیم های کاری می توانند تا دهم مهر ماه در این رویداد […]

در راستای سنجش ایده های افراد مختلف در فناوری فضایی، قرار است تا رویدادی به صورت مسابقه برگزار شود تا سه تیم برتر آن بتوانند شرکت خود را در این راستا راه اندازی کنند. اخیرا فراخوانی در این زمینه منتشر شده است که تیم های کاری می توانند تا دهم مهر ماه در این رویداد ثبت نام کرده و در مسابقه شرکت کنند.

به گفته بهزاد معمار ماهر مدیر طرح و برنامه پژوهشگاه فضایی، این رویداد بزرگ در 8 حوزه متفاوت فضایی برگزار خواهد شد که البته اگر ایده خوبی خارج از این حوزه ها باشد نیز توانایی شرکت در این فراخوان و به بحث گذاشته شدن را خواهد داشت. حوزه های مختلفی که در آن ها می توان ایده پردازی کرد؛ هفت آسمان، حوزه علوم پایه فضایی، فناوری فضایی،خدمات و کاربردهای فضایی، زیست فضایی، اکتشافات فضایی، موجودات هوشمند، مجموعه های جانبی مکمل هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، شرکت در این فراخوان به صورت تیمی توصیه شده و تیم های شرکت کننده تا دهم مهرماه فرصت دارند تا در سایت spacepark ثبت نام خود را انجام دهند. سرمایه گذاران بسیاری جهت حمایت از این ایده ها داوطلب شده اند تا در آخر این رویداد فضایی، سه ایده برتر بتوانند شرکت خود را تاسیس کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال