سرانجام ایلان ماسک توییتر را تصاحب کرد

ایلان ماسک طی هفته‌های گذشته با خرید ۹.۲ درصد از سهام توئیتر به عنوان بزرگترین سهامدار این شبکه اجتماعی شناخته شده بود. پس از آن وی مبلغ ۴۴ میلیارد دلار را برای خرید کامل توییتر مطرح کرد و به نظر می رسد هیئت مدیره این شبکه اجتماعی در نهایت با پیشنهاد وی موافقت کردند. به […]

ایلان ماسک طی هفته‌های گذشته با خرید ۹.۲ درصد از سهام توئیتر به عنوان بزرگترین سهامدار این شبکه اجتماعی شناخته شده بود. پس از آن وی مبلغ ۴۴ میلیارد دلار را برای خرید کامل توییتر مطرح کرد و به نظر می رسد هیئت مدیره این شبکه اجتماعی در نهایت با پیشنهاد وی موافقت کردند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از پایان مذاکره بین هیئت مدیره توییتر و ایلان ماسک، اکنون مذاکرات به نفع ثروتمند ترین فرد جهان انجام گرفته و وی توانسته این شبکه اجتماعی را تصاحب کند. گزارش‌های منتشر شده نیز این خبر را تایید کرده‌اند. اکنون توییتر به ایلان ماسک رسیده است.

ماسک نیز همانند جف بزوس و مایکل بلومبرگ با تصاحب این شبکه اجتماعی یک رسانه محبوب در اختیار دارد. در حالی هیئت مدیره توییتر با فروش کل سهام به ایلان ماسک موافقت می کنند که پیش از این با رویکردی دیگر مانع از خرید وی بودند. اما به نظر می رسد پس از اطلاع از تامین سرمایه لازم برای خرید توییتر آنها نیز بررسی های مجدد را انجام دادند و در نهایت پیشنهاد ایلان‌ماسک پذیرفته شد.

ساعاتی قبل از اعلام خبر خرید توییتر توسط ایلان ماسک به طور غیرمستقیم طی توییتی به این موضوع اشاره کرده بود. پیشنهاد خرید ایلان ماسک برای هر سهم از این شبکه اجتماعی 54.20 دلار بود که به ارزش کلی ۴۴ میلیارد دلار می رسید. به نظر می رسد هیئت مدیره نیز به همین مبلغ راضی شد و توییتر را به ایلان ماسک واگذار کرد. هنوز مشخص نیست صاحب جدید توییتر چه برنامه‌هایی برای این شبکه اجتماعی خواهد داشت. وی پیش از این علاوه بر پیشنهاد خرید توییتر در مورد آزادی بیان در آن نیز انتقاد کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال