بازگشت فناوری نمایشگرهای همیشه روشن در گوشی‌های وان‌پلاس

وان پلاس اعلام کرد که در بروزرسانی بعدی خود در آینده ای نزدیک، کاربران می توانند از قابلیت نمایشگرهای همیشه روشن استفاده کنند. این قابلیت در نسخه های نهایی گوشی وان پلاس 6 حذف شده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس فناوری پیش از این فناوری نمایشگر همیشه‌روشن (Always-On Display) […]

وان پلاس اعلام کرد که در بروزرسانی بعدی خود در آینده ای نزدیک، کاربران می توانند از قابلیت نمایشگرهای همیشه روشن استفاده کنند. این قابلیت در نسخه های نهایی گوشی وان پلاس 6 حذف شده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس فناوری پیش از این فناوری نمایشگر همیشه‌روشن (Always-On Display) را به نرم افزار پیش تولید نهایی وان پلاس 6 اضافه کرده بود. این فناوری توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به علت انرژی بسیار زیادی که از باتری گرفته می شد، از نسخه نهایی حذف شد. این فناوری حتی کارکرد گوشی را نیز تحت تاثیر قرار داده و عملکرد آن را کاهش داده بود.

از آنجائی که کاربران OxygenOS هنوز هم خواستار این فناوری در گوشی های خود هستند، وان پلاس تصمیم گرفته در بروزرسانی های بعدی این قابلیت را دوباره به دستگاهها اضافه کنند. در توئیت جدید این مجموعه اضافه کردن این فناوری در بروزرسانی های جدید هدف بعدی این شرکت خواهد بود و به زودی کاربران آن را در گوشی های خود خواهند داشت. در توئیت اخیر زمان دقیق انتشار بروزرسانی و اضافه شدن فناوری نمایشگرهای همیشه روشن مشخص نشده است. اما بنظر می رسد وان پلاس تلاش دارد تا این بروزرسانی را همزمان با معرفی گوشی بعدی خود یعنی خانواده وان پلاس 8 انجام دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال