تلاش های سامسونگ برای ورود به دنیای گوشی‌های تاشو

شرکت سامسونگ در مراسم دیشب از جدیدترین گوشی خود در بازار گوشی های تاشو رونمایی کرد. گوشی گلکسی زد فلیپ که از پرچمداران سامسونگ در نسل جدید گوشی های تاشو به شمار میرود، جبران کاستی های گلکسی فولد سامسونگ خواهد بود. گلکسی زد فلیپ دارای یک پنل 6.7 اینچی امولد است که ظاهرا از تکنولوژی […]

شرکت سامسونگ در مراسم دیشب از جدیدترین گوشی خود در بازار گوشی های تاشو رونمایی کرد. گوشی گلکسی زد فلیپ که از پرچمداران سامسونگ در نسل جدید گوشی های تاشو به شمار میرود، جبران کاستی های گلکسی فولد سامسونگ خواهد بود. گلکسی زد فلیپ دارای یک پنل 6.7 اینچی امولد است که ظاهرا از تکنولوژی بالاتری نسبت به مدل قبلی برخوردار است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک‌نیوز و به نقل از ورج، زی فلیپ تکنولوژی بالاتری را نسبت به فولد یدک می کشد. این گوشی از بدنه ای با جنس Ultra Thin Glass ساخته شده که نوعی شیشه بسیار نازک است و تکنولوژی آن بطور کامل در اختیار سامسونگ قرار دارد. این شیشه به گلکسی زد فلیپ این امکان را می دهد تا 200 هزار بار تا بشود. این تکنولوژی بی نظیر بنظر میرسد اما سامسونگ نتوانسته است خط تاشدن این گوشی را از بین ببرد و محل تاشدن شیشه مشخص است.

در ساخت بدنه این گوشی نیز دقت زیادی شده است. دیگر از شیار لولای گلکسی فولد خبری نیست و سامسونگ با ساخت یک سپر فیبری در شکاف لولای این گوشی، از ان در مقابل گرد و غبار محافظت کرده است. همانند نمایشگر، لولای این گوشی نیز مقاوم بوده و تا همان 200 هزار بار باز و بسته شدن را تاب می آورد. طراحی فلکس (Flex) در این گوشی به کاربر اجازه میدهد تا با تا کردن این گوشی از حالت دوگانه آن نیز استفاده کنند. این فناوری حاصل همکاری سامسونگ و گوگل بوده است. گوگل پیش از این اعلام کرده بود که این فناوری در انحصار شرکت کره ای نیست و تمامی کمپانی ها میتوانند از آن در گوشی های خود استفاده کنند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال