از این پس بازی Evolve به صورت “رایگان برای بازی” در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد

سال گذشته بود که شرکت Turtle Rock Studios عنوان بسیار خوب و بزرگ Evolve را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. این عنوان که در سبک شوتر اول شخص و چند نفره (آنلاین – Multiplayer) توسعه داده شده بود، شاید تصور میشد که همانند بسیاری دیگر از بازی‌ها شوتر اول شخص باشد؛ اما Evolve با الهام گرفتن […]

سال گذشته بود که شرکت Turtle Rock Studios عنوان بسیار خوب و بزرگ Evolve را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. این عنوان که در سبک شوتر اول شخص و چند نفره (آنلاین – Multiplayer) توسعه داده شده بود، شاید تصور میشد که همانند بسیاری دیگر از بازی‌ها شوتر اول شخص باشد؛ اما Evolve با الهام گرفتن از دنیای بازی Left 4 Dead، توانست سبکی متفاوت را پیش روی علاقه‌مندان قرار دهد.

در این بازی گیمرها با درگیر بودن در برابر موجودات مختلف، یک موجود بزرگ را نیز شکار می‌کنند، موجودی که توسط دیگر بازیکن‌ها قابل کنترل خواهد بود و می‌تواند سبکی چالش‌برانگیزتر را نسبت به دیگر بازی‌ها داشته باشد. این بار دیگر یک ربات برنامه‌نویسی شده مسئول هدایت این موجود نخواهد بود و گیمرها باید بتوانند موجودی که توسط یک بازیکن دیگر هدایت می‌شود را از بین ببرند.

این ایده در ابتدا بسیار خوب بود و حتی توانست به موفقیت‌های بسیاری نیز برسد، اما در ادامه Turtle Rock Studios نتوانست آنطور که باید از این بازی پشتیبانی و مخاطبین را جذب کند. حالا پس از گذشت 1 سال ار عرضه‌ی این بازی، سازندگان اعلام کرده‌اند که بازی Evolve به صورت “رایگان برای بازی” یا “Free-to-Play” عرضه خواهد شد. البته نباید تصور کنید که منظور از “رایگان برای بازی”، این است که تمامی ویژگی‌های بازی به صورت رایگان خواهد بود. بلکه در این حالت، کاربران می‌توانند با پرداخت پول در بازی، از امکانات و ویژگی‌های بیشتری بهره‌مند شوند.

سازندگان اذعان داشته‌اند که برای جذب مخاطبین، برنامه‌های بسیار زیادی داشته و علاوه بر بهبود دادن این بازی، تغییرات عظیمی را در آن اعمال کرده‌اند که می‌تواند Evolve را کاملا متفاوت از چیزی که سال گذشته عرضه شده بود، جلوه دهد. همچنین قرار است بسیاری از نقشه‌ها، امکانات، ویژگی‌ها، روش بازی شکارچیان و همچنین مسائل فنی مختلفی بهبود پیدا کنند تا Evolve بتواند بار دیگر بدرخشد.

اما حالا که این بازی قرار است به صورت رایگان عرضه شود، ارزش تجربه کردن را خواهد داشت؟ برای پاسخ به این سوال باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در مورد این بازی باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال