آی‎پد پرو مینی به زودی وارد بازار می‎شود

اخیرا اخبار زیادی در رابطه با سری جدید آی‎پدهای اپل شنیده می‎شود. انتظار می‎رود این شرکت تبلت‎های جدید خود را در آینده‎ای بسیار نزدیک رونمایی کند. گرچه آن‎ها دعوت‎نامه‎ای را هنوز به افراد و سازمان‎ها برای شرکت در این مراسم ارسال نکرده‎اند، اما با این ‎وجود بسیاری از افراد اعتقاد دارند که شاید اپل می‎خواهد […]

اخیرا اخبار زیادی در رابطه با سری جدید آی‎پدهای اپل شنیده می‎شود. انتظار می‎رود این شرکت تبلت‎های جدید خود را در آینده‎ای بسیار نزدیک رونمایی کند. گرچه آن‎ها دعوت‎نامه‎ای را هنوز به افراد و سازمان‎ها برای شرکت در این مراسم ارسال نکرده‎اند، اما با این ‎وجود بسیاری از افراد اعتقاد دارند که شاید اپل می‎خواهد مدل‎های به‎روزرسانی شده را بدون برگزاری کنفرانس مطبوعاتی معرفی کند.

با این‎حال، گزارش جدیدی ادعا می‎کند که 4 مدل آی‎پد جدید قرار است معرفی شود و یکی از آن‎ها آی‎پد پرو مینی خواهد بود.

این گزارش ادعا می‎کند که 4 آی‎پد جدید همین امسال (سال 2017 میلادی) وارد بازار می‎شوند و همگی بر خود نام “‎پرو” را خواهند دید. اگر این گفته صحت داشته باشد، سری تبت‎های 2017 اپل در قالب مدل‎های 9.7 اینچی و 12 اینچی آی‎پد پرو 2، 10.5 اینچی آی‎پد پرو و یک آی‎پد پرو مینی جدید خواهد بود.

گفته می‎شود که اپل قصد دارد این تبلت‎ها را در مدل‎های 32، 128 و 256 گیگابایتی و در رنگ‎های خاکستری، رزگلد، نقره‎ای و طلایی عرضه کند. گزارش‎ها اشاره می‎کنند که مدل جدید 10.5 اینچی و 12.9 اینچی این تبلت‎ها از پردازنده‎ی A10X اپل استفاده خواهند کرد در حالی‎که در قلب مدل 9.7 اینچی پردازنده‎ی A9 قرار داده می‎شود.

جزئیات بیشتری در این خصوص مطرح نشده است ولی علاقه‎مندان می‎توانند انتظار داشته باشند که باتری این تبلت‎ها تا 10 ساعت دوام آورد، کیفیت دوربین‎ها و اسپیکرها بهتر ‎شود و با عملکرد بهبودیافته‎ی نمایشگر روبرو شوند.

اطلاعات مربوط به قیمت و زمان ورود این تبلت‎ها به بازار یقینا بایستی زمانی که اپل تصمیم به رونمایی تبلت‎های جدید خود بگیرد، اعلام شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال