تبلت ۱۸.۴ اینچی سامسونگ به زودی از راه می رسد

سامسونگ امسال تبلت‌های زیادی را از جمله گلکسی تب A,F و S2 معرفی و عرضه کرده است اما به نظر می‌رسد این تعداد تبلت نیز سامسونگ را راضی نگه نداشته چرا که این کمپانی کره‌ای قصد دارد بار دیگر تا پایان سال میلادی تبلت جدیدی را معرفی کند. سامسونگ به دنبال ساخت تبلت غول آسایی […]

سامسونگ امسال تبلت‌های زیادی را از جمله گلکسی تب A,F و S2 معرفی و عرضه کرده است اما به نظر می‌رسد این تعداد تبلت نیز سامسونگ را راضی نگه نداشته چرا که این کمپانی کره‌ای قصد دارد بار دیگر تا پایان سال میلادی تبلت جدیدی را معرفی کند. سامسونگ به دنبال ساخت تبلت غول آسایی می‌باشد که بتواند در محیط‌های مختلف از آن استفاده کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت سم‌موبایل، تبلت آینده‌ی سامسونگ که  SM-T670 نام خواهد گرفت فعلا تحت عنوان رمز Tahoe در حال ساخت است. این تبلت نمایشگری بسیار بزرگ به اندازه ی 18.4 اینچ را خواهد داشت. این نمایشگر ال سی دی TFT دارای رزولوشون 1920*1080 می‌باشد. چیپست Exynos 7580 به همراه پردازنده‌ی هشت هسته‌‌ای با فرکانس کاری 1.6 بر روی این تبلت قرار گرفته است. 2 گیگابایت رم، حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی به همراه ورودی کارت حافظه و همچنین باتری  5,700 میلی‌آمپری از دیگر مشخصات تبلت جدید سامسونگ می‌باشد. تبلت 18.4 اینچی سامسونگ دارای دوربین اصلی 8 و دوربین جلوی 2 مگپیکسلی خواهد بود. عرض این تبلت 451.8 میلی متر و طول آن 275.8 می‌باشد که به همراه ضخامت 11.9 میلی متری آن باید شاهد تبلت نسبتا سنگینی باشیم.

فعلا اطلاعات بیشتری از این تبلت منتشر نشده است. شاید با مشخص شدن قیمت آن بهتر بتوان در مورد این تبلت قضاوت کرد. سامسونگ بر اساس شایعات منتشر شده در حال کار کردن بر روی یک تبلت 12 اینچی با سیستم عامل ویندوز 10 نیز می‌باشد که رم 4 گیگابایتی این تبلت از مشخصه‌ی اصلی آن خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال