وجود حسگر های جدید سونی در دوربین آیفون 13 پرو مکس

با بررسی موبایل های جدید اپل و جزئیات فنی آن مشخص شد در حسگرهای دوربین آیفون 13 پرو مکس از سنسورهای IMX 7 سونی استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل پیش از عرضه محصولات اطلاعاتی در مورد جزئیات فنی و مشخصات دستگاه ها بیان نمی کند. اما پس از […]

با بررسی موبایل های جدید اپل و جزئیات فنی آن مشخص شد در حسگرهای دوربین آیفون 13 پرو مکس از سنسورهای IMX 7 سونی استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل پیش از عرضه محصولات اطلاعاتی در مورد جزئیات فنی و مشخصات دستگاه ها بیان نمی کند. اما پس از عرضه آن به بازار جزئیات بیشتری درباره آن منتشر می شود. طی پست جدید منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو مشخص شد در سنسورهای دوربین آیفون ۱۳ از حسگر های جدید سونی استفاده شده است. در گزارشی که مربوط به مشخصات فنی دوربین آیفون 13 پرو مکس است نشان‌میدهد دوربین اصلی این دستگاه ۱۲ مگاپیکسل با دیافراگم F/1.5 و اندازه پیکسل ۱.۹ میکرومتر است. همچنین برای این دوربین از لنز 7P نیز استفاده شده است.

در آیفون 13 پرو مکس یک دوربین فوق عریض با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل نیز وجود دارد که در آن ویژگی فوکوس خودکار قرار داده شده است. این دوربین دارای فاصله کانونی ۱۳ میلیمتر و دیافراگم F/1.8 است. دوربین تله فوتو آن نیز با فاصله کانونی ۷۷ میلیمتر از نوع ۱۲ مگاپیکسل است که با قابلیت بزرگنمایی ۳ برابری عرضه شد. با توجه به لنز 6P آن احتمالاً کاربران می توانند در حالت شب نیز از این دوربین استفاده کنند.

اپل گوشی های سری آیفون ۱۳ را از روز ۲۶ شهریور ما برای پیش فروش آماده کرد. پس از آن نیز مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل اعلام کرد استقبال برای خرید این دستگاه های جدید بیش از انواع مدلهای قبلی بوده است. هم اکنون نیز شایعاتی مبنی بر بازطراحی آیفون ۱۴ منتشر شد که نشان می‌دهد اپل ممکن است در آینده گوشی های آیفون تاشو به بازار عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال