تحلیلگران: اپل واچ جدید بسیار شبیه به نسخه اولیه آن خواهد بود

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که برای خریداری ساعت هوشمند شرکت اپل به جهت معرفی نسل جدید آن دست نگه داشته‌اید، شاید بهتر است بدانید که این گجت جدید از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به نسخه اولیه آن خواهد داشت. در واقع ممکن است شرکت اپل همان رویه استاندارد خود […]

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که برای خریداری ساعت هوشمند شرکت اپل به جهت معرفی نسل جدید آن دست نگه داشته‌اید، شاید بهتر است بدانید که این گجت جدید از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به نسخه اولیه آن خواهد داشت. در واقع ممکن است شرکت اپل همان رویه استاندارد خود موجود بر روی گوشی‌های آیفون را بر روی ساعت هوشمند خود نیز اعمال کرده و در حقیقت امکان دارد این گجت جدید، Apple Watch S نام بگیرد.

تحلیل‌گر محصولات اپل، مین چی کو در این مورد این طور اضافه می‌کند که به احتمال بسیار زیاد ساعت هوشمند جدید شرکت اپل اکثرا در حیطه مشخصات فنی تغییر خواهد کرد و البته شاید بازنگری‌های بسیار اندکی را در طراحی آن نیز شاهد باشیم. البته انجام این فرضیه از سوی اپل خیلی نامحتمل نخواهد بود زیرا این کمپانی از نسل آیفون 3GS، هر سال در حال اجرای این چنین پروسه‌ای بر روی گوشی‌های هوشمند خود می‌باشد.

بر اساس گفته‌های این فرد، به احتمال خیلی زیاد  در طی مراسم رسمی ماه سپتامبر اپل شاهد رونمایی از یک یا دو مدل جدید از آیفون‌ها به همراه ساعت هوشمند بروز شده این شرکت می‌باشیم. کو در ادامه این طور اضافه می‌کند که تغییرات احتمالی این ساعت هوشمند جدید شامل افزایش میزان ظرفیت باتری، قرار گیری احتمالی دوربین بر روی آن و همچنین استقلال بیشتر ساعت نسبت به آیفون خواهند بود (البته مورد آخر با ارائه یک بروزرسانی نرم‌افزاری جدید نیز امکان پذیر خواهد بود).

کو این طور اضافه می‌کند که به احتمال خیلی زیاد فروش Apple Watch با کاهش 25 درصدی مواجه خواهد بود. جالب است بدانید که در سال گذشته، احتمال می‌رفت 10.6 میلیون عدد از این ساعت هوشمند به فروش برود.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال