کسب و کارها

آیفون ۱۴ پرو مکس، کیفیت منحصربفرد فیلمبرداری حرفه ای را تجربه کنید

از ان‌جایی که تنها چند ماه تا معرفی آیفون ۱۴ باقی مانده است، طرفداران اپل بیش از هر موقع دیگری منتظر هستند تا دستگاه‌های جدید این کمپانی آمریکایی را مشاهده کنند. در نگاه اول، این سری شباهت زیادی به گوشی‌های سال گذشته دارد. اما تغییرات بزرگی احتمالا پیاده‌سازی خواهد شد که نمونه‌ای از آن‌ها، استفاده […]

از ان‌جایی که تنها چند ماه تا معرفی آیفون ۱۴ باقی مانده است، طرفداران اپل بیش از هر موقع دیگری منتظر هستند تا دستگاه‌های جدید این کمپانی آمریکایی را مشاهده کنند. در نگاه اول، این سری شباهت زیادی به گوشی‌های سال گذشته دارد. اما تغییرات بزرگی احتمالا پیاده‌سازی خواهد شد که نمونه‌ای از آن‌ها، استفاده از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است. آیفون ۱۴ پرو مکس امسال هم بزرگ‌ترین و بهترین گوشی اپل خواهد بود و همراه با بهترین فناوری‌های اپل، می‌تواند یک خرید عالی باشد. سایت بازرگانی سیب مثل همیشه امکان بررسی آخرین قیمت آیفون 14 را فراهم کرده و در موعد مقرر، می‌توانید خرید اقساطی این گوشی را داشته باشید.

گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس قرار است که به میزان قابل توجهی دارای برآمدگی دوربین بوده و کمی هم سنگین‌تر باشد. دکمه‌های پاور صدا نیز کمی بزرگ‌تر شده است و همچنین، هیچ باند آنتن قابل مشاهده هم احتمالا در کنار دستگاه وجود نخواهد داشت. احتمال دارد که در این سری با ناچ خداحافظی کرده و صفحه نمایش کامل و زیباتری را داشته باشید. احتمالا از صفحه نمایش پانچ هول همراه با حفره قرص شکل خواهیم داشت و برای اولین‌بار، مانند گوشی‌های اندروید، آیفون بالاخره بالاخره بدون ناچ روانه بازار می‌شود. البته این شایعه هنوز در سطح ضعیفی قرار دارد و شاید هم استفاده از صفحه نمایش بدون ناچ به آیفون ۱۵ منتقل می‌شود.

دوربین آیفون ۱۴ پرو مکس

به‌نظر می‌رسد که دوربین ارتقا بزرگی خواهد داشت و آیفون ۱۴ پرو مکس به‌جای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی واید می‌تواند از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کند. مینگ چی کو تحلیل‌گر اپل اعلام کرده است که این سنسور به‌طور حتم در این سری استفاده خواهد شد. ظاهرا این دوربین قادر به ضبط ویدیوی 8K است و در مقایسه می‌توانیم به دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس اشاره کنیم که فیلم‌برداری 8K را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌داد. این بدان معنی است که یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی هم در کنار آن وجود خواهد داشت.

مشخصات و ویژگی‌های آیفون ۱۴ پرو مکسصحبت‌هایی در مورد دوربین پریسکوپی هم وجود دارد که احتمالا از قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری برخوردار خواهد بود. به نظر می‌رسد که اتفاق نظر فعلی روی این موضوع، به این معنی است که قبلی از رسیدن به سری آیفون ۱۵ می‌توانیم از دوربین‌های پیشرفته اپل استفاده کنیم. برای اطلاع از قیمت آیفون 14 پرو مکس می‌توانید به سایت بازرگانی سیب مراجعه کرده و در موعد مقرر، امکان خرید اقساطی را داشته باشید. بازرگانی سیب مثل هر سال، سری جدید آیفون‌های اپل را با قیمت مناسب و با امکان خرید نقدی و اقساطی برای شما فراهم خواهد کرد.

مشخصات و ویژگی‌های آیفون ۱۴ پرو مکس

طبق گزارش‌های منتشر شده، آیفون ۱۴ پرو مکس از تراشه A16 Bionic استفاده خواهد کرد که جای تعجبی هم ندارد. چرا که مدل فعلی دارای یک تراشه A15 است و مثل هر سال می‌توانیم این ارتقا را در این سری داشته باشیم. اینکه تراشه جدید تا چه اندازه ارتقا خواهد یافت، چندان مشخص نیست. در حالی که برخی از منابع نشان می‌دهند این تراشه جدید با فرایند ۴ نانومتری و حتی ۳ نانومتری تولید خواهد شد و نسبت به فناوری ۵ نانومتری A15 بسیار عالی‌تر است. فعلا که آخرین شایعات نشان می‌دهد این تراشه از همان فرایند ساخت سال گذشته استفاده می‌کند.

اعداد کوچک‌تر همواره در فناوری ساخت بهتر هستند و نشان دهنده افزایش قابل توجهی در قدرت یا کارایی خواهد بود. حتی اگر این فناوری در ۵ نانومتر باقی بماند، مطمئنا شاهد بهبودهایی خواهیم بود. در عین حال، بسته به اینکه کدام یک از مدل‌های گوشی را خریداری کنید، حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی هم برای این گوشی وشایعه شده است. فعلا ادعاهای مربوط به استفاد از حافظه رم ۶ گیگابایتی بیشتر به گوش می‌رسد. با این حال، فضای ذخیره‌سازی می‌تواند افزایش قابل توجهی داشته باشد و به‌طور بالقوه، به ۲ ترابایت افزایش پیدا می‌کند. این دو برابر چیزی است که می‌توانید در آیفون ۱۳ پرو مکس دریافت کنید.

باتری آیفون ۱۴ پرو مکس

آخرین قیمت آیفون 14 نشان می‌دهد که ارتقاها بیشتری در کار خواهند بود و باتری هم جزوی از آن است. امسال باتری بزرگ‌تری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت و هر چه هنوز میزان آن مشخص نشده است. این یک ادعای امیدوار کننده است، چرا که آیفون ۱۳ پرو مکس یک عمر باتری عالی دارد و روند می‌تواند بیشتر بهبود پیدا کند. شایعاتی هم مبنی بر تغییر پورت از لایتنینگ به USB-C است که خیلی بعید به نظر می‌رسد. چرا که شایعات اصلی مربوط به سری آیفون ۱۵ هستند و بنا به الزام اتحادیه اروپا، اپل تا سال آینده باید از این پورت‌ها در گوشی هوشمند خود استفاده کند.

صحبت‌هایی در مورد آیفون بدون پورت هم در آینده وجود دارد. این آیفون‌ها تنها از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهند کرد، اما به نظر می‌رسد که فعلا تا چند سال آینده این تغییرات بزرگ را نخواهیم داشت. یکی از احتمالا دیگر مربوط به استفاده از سیم کارت الکترونیکی است.

خرید از سایت بازرگانی سیباین موضوع می‌تواند در آخرین قیمت آیفون 14 هم تاثیرگذار باشد. آیفون‌های فعلی از سیستم سیم کارت الکترونیکی و فیزیکی استفاده می‌کنند. اگر اپل این حرکت را پیاده‌سازی کند، احتمالا نسخه‌هایی از آیفون ۱۴ پرو مکس نیز وجود خواهند داشت که از سیم‌ کارت‌های فیزیکی پشتیبان می‌کنند. همه شبکه‌های تلفن همراه حتی از eSIM پشتیبانی نمی‌کنند و باید زیرساخت‌ها کاملا در همه کشورها فراهم باشد.

خرید از سایت بازرگانی سیب

بازرگانی سیب امکان خرید و اطلاع از قیمت آیفون 14 پرو مکس را در کنار مدل‌های دیگر فراهم کرده است و می‌توانید برای خرید مطمئن و با استرس کمتر به سراغ این سایت بروید. تنها ۴۰ درصد از مبلغ کل گوشی‌ها را پرداخت کرده و سپس مابقی را در عرض ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت می‌کنید. تعداد اقساط کاملا به شما بستگی دارد و بسته به توان خود می‌توانید تعداد اقساط را بالا ببرید. یک سیستم محاسبه‌گر هم در سایت وجود دارد که دقیقا میزان پیش پرداخت و مبلغ هر چک را برای شما مشخص خواهد کرد. برای اطلاع از آخرین قیمت آیفون 14 هم در موعد مقرر معرفی و عرضه این گوشی‌ها، می‌توانید به سایت بازرگانی سیب مراجعه کنید.