تجربه ضربه های واقعی در بازی با کمک لباس شبیه سازی ضربات ممکن شد

دو شرکت یونی سافت و OWO با هدف شبیه سازی ضربات آزاد در بازی ها و تجربه آن، نوعی لباس جدید توسعه دادند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برخی از بازی ها از جمله Assassin’s Creed از حمله بازی های برجنب و جوش محسوب میشوند که نمی توان به صورت نشسته آن […]

دو شرکت یونی سافت و OWO با هدف شبیه سازی ضربات آزاد در بازی ها و تجربه آن، نوعی لباس جدید توسعه دادند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برخی از بازی ها از جمله Assassin’s Creed از حمله بازی های برجنب و جوش محسوب میشوند که نمی توان به صورت نشسته آن را انجام داد. به همین دلیل شرکت یوبی سافت نوعی پیراهن برای گیمرها ساخته است که می تواند ضربات بازی را به صورت بازخوردهای لرزشی ارائه کند. بدین ترتیب امکان احساس ضربات در بازی وجود دارد.

این شرکت برای ساخت این پیراهن با یک استارتاپ فعال در زمینه بازی های تعاملی به نام OWO همکاری داشته است. در ساخت این لباس از مواد انعطاف پذیر استفاده شده و در ده ناحیه از جمله شکم، سینه، پشت و قسمت بازوها قرار دا ه شده است.

با استفاده از این پیراهن گیمرها می توانند سی حس از جمله شلیک گلوله، نیش زنبور و حتی رانندگی سریع را نیز تجربه کنند. این لباس دارای برنامه موبایل است و کاربران در صورتی که بخواهند می توانند برخی از موارد ارائه شده را غیر فعال کنند. این پیراهن با وزنی کمتر از ۶۰۰ گرم همراه با بازی Assassin’s Creed برای نخستین بار عرضه میشود. این پیراهن می تواند در حالت شارژ کامل تا ۸ ساعت متر کند. هنوز زمان عرضه اولیه این پیراهن اعلام نشده است. اما احتمالا نسخه اولیه آن با قیمت ۵۶۰ دلار عرضه خواهد شد.