موزیک ویدئویی که در هر بار پخش تغییر می‎کند!

دانشمندان و هنرمندان می‎گویند که اغلب اوقات موفقیت‎ها “اتفاق‎هایی بر پایه‎ی شانس” هستند، ولی یک گروه موسیقی به طور کامل موزیک ویدئویی براساس این ادعا ساخته است. آهنگ Midnight Oil از گروه موسیقی بریتانیایی Shaking Chains از الگوریتم‎هایی برای انتخاب بیت‎های نیمه تصادفی ویدئو از صدها ساعت ویدئویی استفاده می‎کند که هر دقیقه در یوتیوب […]

دانشمندان و هنرمندان می‎گویند که اغلب اوقات موفقیت‎ها “اتفاق‎هایی بر پایه‎ی شانس” هستند، ولی یک گروه موسیقی به طور کامل موزیک ویدئویی براساس این ادعا ساخته است. آهنگ Midnight Oil از گروه موسیقی بریتانیایی Shaking Chains از الگوریتم‎هایی برای انتخاب بیت‎های نیمه تصادفی ویدئو از صدها ساعت ویدئویی استفاده می‎کند که هر دقیقه در یوتیوب آپلود می‎شوند. نتیجه شکل‎گیری ویدئویی است که هر مرتبه که آن را مشاهده می‎کنید، به طور کامل متفاوت است.

یک عضو این گروه موسیقی به اسم Jack Hardiker در گفتگو با Vice Creators اعلام کرده است “من به دنبال این بودم که به طور غیر مستقیم چیزهایی که ما در معرض آن قرار می‎گیریم را از قاب دیگری نشان دهم (خواه زیبا، اندوهناک، دنیوی، پوچ یا احساس برانگیز باشند) و با استفاده از الگوریتم‎های مختلف آن‎ها را به یک مفهوم جدید برش دهم.”

این الگوریتم‎ها ویدئوها را براساس کلمات کلیدی تحقیق شده توسط این گروه انتخاب می‎کنند. Hardiker می‎گوید “اصطلاحاتی که جستجو می‎شود به طور کامل ثابت نیستند، لیست این کلمات در حال گسترش است و محتوای ویدئویی عملا از جایی می‎تواند بیاید.”

زمانی که سرور، ویدئو را انتخاب می‎کند، آن را درست چند دقیقه قبل از پخش ویدئو توسط کاربر به طور کامل مونتاژ و به موزیک ویدئو تبدیل می‎کند. نتیجه‎ی کار می‎تواند به طور بالقوه چیزی شگفت‎آور یا معمولی باشد، ولی هر دفعه که آن را پخش می‎کنید متفاوت است.

حالا اگر می‌خواهید موزیک ویدئویی که فقط مخصوص شما آماده شده را ببینید، می‌توانید به این سایت مراجعه کنید: midnightoilfilm.com

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال