قطره چشمی که تاری دید مربوط به افزایش سن را تغییر می دهد

قطره چشمی وارد بازار شده که می‌تواند جایگزین عینک مطالعه شود و به این ترتیب افرادی که از این عینک ها استفاده می کنند دچار تغییر در کیفیت زندگی خواهند شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قطره چشم ویتی که به تازگی توانست تایید FTA را دریافت کند مورد استفاده افراد بالای […]

قطره چشمی وارد بازار شده که می‌تواند جایگزین عینک مطالعه شود و به این ترتیب افرادی که از این عینک ها استفاده می کنند دچار تغییر در کیفیت زندگی خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قطره چشم ویتی که به تازگی توانست تایید FTA را دریافت کند مورد استفاده افراد بالای ۴۰ سال که دچار تاری دید نزدیک مربوط به افزایش سن هستند خواهد بود. این قطره قرار است جایگزین عینک های مطالعه شود. طبق آمار حدود ۱۲۸ میلیون آمریکایی چنین مشکلی دارند و می‌توانند از این قطره استفاده کنند. شرکت سازنده نیز مدعی است تنها ۱۵ دقیقه بعد از استفاده از این قطره می‌توان به مدت ۶ تا ۱۰ ساعت بینایی واضح تری داشت.

قطره ویتی اولین قطره مورد تایید در رابطه با تاری دید افزایش سن یا همان پیر چشمی خواهد بود. دکتر جورج وارینگ پژوهشگر مربوط به کارآزمایی این قطره در مورد آن گفته است: این دارو می‌تواند به طور طبیعی از توانایی چشم در کاهش اندازه مردمک استفاده کند. کاهش اندازه مردمک نیز باعث افزایش عمق میدان دید خواهد شد و بدین ترتیب فرد می تواند به طور طبیعی محدوده های مختلف را ببیند.

سخنگوی شرکت سازنده نیز قیمت مقدار ۳۰ روزه این دارو را ۸۰ دلار اعلام کرد و معتقد است بهترین کارکرد برای افراد ۴۵ سال به بالا خواهد بود. در کارآزمایی مربوط به این دارو نیز عوارض جانبی تنها شامل سردرد و قرمزی‌چشم مشاهده شده بود. البته شرکت سازنده این قطره را یک درمان همه کار نمی داند. سازنده در مورد استفاده از آن هنگام رانندگی در شب و یا انجام فعالیت‌های در شرایط کم نور هشدار داده است. به طوری که تنها در موارد خفیف تا متوسط می توان از آن استفاده کرد. در صورت استفاده از آن پس از ۶۵ سالگی و پیری چشم شاهد کاهش اثرات آن نیز خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال