نسخه‌ی رایگان بازی Fable Lagends، برای ایکس باکس وان و ویندوز 10 عرضه می‌شود

از این پس مسئله‌ی هزینه را باید به عنوان یکی دیگر از مزیت‌های بازی Fable در نظر بگیریم چرا که سازندگان آن قصد دارند نسخه‌ی جدید بازی Fable Legends را به صورت رایگان یا اصطلاحا “Free-to-Play” برای ویندوز 10 عرضه کنند. …

از این پس مسئله‌ی هزینه را باید به عنوان یکی دیگر از مزیت‌های بازی Fable در نظر بگیریم چرا که سازندگان آن قصد دارند نسخه‌ی جدید بازی Fable Legends را به صورت رایگان یا اصطلاحا “Free-to-Play” برای ویندوز 10 عرضه کنند. همچنین دارندگان اشنراک طلایی Xbox Live هم می‌توانند به صورت رایگان به انجام این بازی جذاب بپردازند.

احتمالا با بازی‌های Free-to-Play آشنایی دارید. در این نوع بازی‌ها شما برای انجام بخش‌های عمده‌ی بازی نیازی به پرداخت هیچ مبلغی نخواهید داشت و ممکن از بازگشایی برخی از بخش‌ها یا ویژگی‌های و مراحل بازی مستلزم پرداخت هزینه‌های خاصی باشد. بنابراین سوالی عمده در صفحه‌ی رسمی مربوط به پرسش‌های متداول این بازی مطرح شده است. آیا گیمرها می‌توانند بازی Fable را بدون پرداخت هیچ مبلغی تا مرحله‌ی آخر به اتمام برسانند یا خیر؟ همچنین، موضوع دیگری در این میان وجود دارد و آن مربوط به داستان بازی می‌شود. شما در طول انجام این بازی چندین داستان را به صورت همزمان دنبال می‌کنید و همچنین با شخصیت‌های متنوع و متعددی در طوب بازی سروکله خواهید زد، به همین دلیل این نگرانی نیز وجود دارد که آیا نسخه‌ی Free-to-Play این بازی، بر روی انجام داستان‌ها و استفاده از شخصیت‌های مختلف آن تاثیری نگذاشته؟

البته، اولین بار نیست که شاهد حضور مایکروسافت در بازار بازی‌های Free-to-Play هستیم، اما پیوستن بازی Fable Legends به این دسته از بازی‌ها میتواند یکی از بارزترین موارد مرتبط با این زمینه باشد. پیش از این نیز بازی‌هایی همچون Happy Wars و Project Sparksبه شیوه‌ی مشابه ارائه شدند،اما علارغم در نظر گرفتن تمامی المان‌های یک بازی F2P در آن‌ها، باز هم نتوانستند در بازار آنگونه که باید ظاهر شوند. حال باید منتظر ماند و دید که بازی Fable Legends با محبوبیت فوق العاده بالای خود چگونه عمل خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال