فیسبوک سرویس خرید آنلاین TheFindرا خرید

با پیشرفت روز افزون صنعت بازاریابی آنلاین، و سرمایه‌گذاری شرکت‌های مختلف در این حوزه، انتظار می‌رود در آینده خرید و فروش‌های بیشتری توسط تبلیغات شبکه اجتماعی محبوب فیسبوک اتفاق بیافتد. ظاهرا فیسبوک سایت خرید آنلاین The Find را خریداری کرده و به مجموعه خود افزود است. کمپانی دفایند و فیسبوک اعلام کرده‌اند که اضافه شدن این سایت […]

با پیشرفت روز افزون صنعت بازاریابی آنلاین، و سرمایه‌گذاری شرکت‌های مختلف در این حوزه، انتظار می‌رود در آینده خرید و فروش‌های بیشتری توسط تبلیغات شبکه اجتماعی محبوب فیسبوک اتفاق بیافتد.

ظاهرا فیسبوک سایت خرید آنلاین The Find را خریداری کرده و به مجموعه خود افزود است. کمپانی دفایند و فیسبوک اعلام کرده‌اند که اضافه شدن این سایت به مجموعه فیسبوک به کاربران کمک خواهد کرد تا از این پس تبلیغات موردعلاقه و یا مرتبط با تخصص و نیاز خود را در این شبکه مشاهده کنند.

شبکه اجتماعی بزرگ فیسبوک در این رابطه بیانیه‌ای منتشر کرده و گفته است:

از اینکه سایت TheFind به ما پیوسته است بسیار هیجان زده هستیم. تیم با استعداد TheFind، موتور جستجوی موفقی را ساخته‌اند که این قابلیت را در اختیار مردم قرار می‌دهد تا به کالاهای مورد نیازشان به راحتی دسترسی داشته باشند. ما معتقدیم که با همکاری هم می‌توانیم تجربه‌ای نو از تبلیغات مرتبط با سلیقه‌ کاربران فیسبوک را بوجود آوریم، که نتیجه این اقدام در نهایت به نفع کاربران خواهد بود. هدف ما این است که مردم را از طریق موضوعات، شرکت‌ها، برندها و محصولاتی که به آنها اهمیت می دهند، با کمک سایت TheFind، به یکدیگر نزدیک کنیم.

وب‌سایت TheFind تا چند هفته‌ دیگر بسته خواهد شد و مشتریان این سایت، تا زمان بسته شدن این وب‌سایت فرصت دارند تا ازخدمات آن استفاده نمایند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال