فیس‎بوک‌: افزونه‌های مسدودکننده تبلیغات، نمی‌توانند تبلیغ‌های ما را مسدود کنند

شرکت فیس‎بوک‌ که همواره خودش را نسبت به مشکلات وفق می‎دهد، قصد ارائه‎ی شکل جدیدی از تبلیغات را در سایت خود داد که جلوی افرادی که سعی می‎کنند با استفاده از ابزار مسدودکننده‎ی تبلیغات آن‎ها را دور بزنند، خواهند گرفت. یکی از مدیرعامل‎های این شرکت گفته است که این تصمیم به این خاطر گرفته شده […]

شرکت فیس‎بوک‌ که همواره خودش را نسبت به مشکلات وفق می‎دهد، قصد ارائه‎ی شکل جدیدی از تبلیغات را در سایت خود داد که جلوی افرادی که سعی می‎کنند با استفاده از ابزار مسدودکننده‎ی تبلیغات آن‎ها را دور بزنند، خواهند گرفت. یکی از مدیرعامل‎های این شرکت گفته است که این تصمیم به این خاطر گرفته شده است که تبلیغات قسمتی از ذات تجربه‎ی فیس‎بوک‌ هستند و نحوه‎ی درآمدزایی این شرکت به شمار می‎روند. همین قضیه در مورد سایت‎هایی همانند با فیس‎بوک‌ صدق پیدا می‎کند، و باید گفت ابزار مسدودکننده‎ی تبلیغات مانع درآمدزایی شرکت‎های تجاری می‎شوند.

Andrew “Boz” Bosworth نایب رئیس بخش مهندسی برای تبلیغات و صفحات فیس‎بوک‌ طبق گفته‎ی نشریه‎ی وال‎استریت ژورنال اعلام کرده است که “فیس‎بوک‌ از تبلیغات پشتیبانی می‎کند. تبلیغات بخشی از تجربه‎ی کار با فیس‎بوک‌ است، آن‎ها بخشی به عنوان یک ضمیمه نیستند.”

فیس‎بوک‌ نیاز به انجام کاری معجزه‎آمیز برای ممانعت از عمل مسدودکننده‎های تبلیغات ندارد. نشریه‎ی وال‎استریت ژورنال گفته است که این شرکت به راحتی می‎تواند این ابزار را دور بزند چون تبلیغاتی که در این شبکه‎ی اجتماعی به چشم می‎خورد توسط خود این شرکت به وجود آمده است، برخلاف سایر سایت‎ها که در آن‎ها شرکت‎های شخص ثالث تبلیغات را فراهم کرده و از آن‎ها درآمدزایی می‎کنند.

Boz به حق گفته است که این صنعت نیاز به پیدا کردن یک نوع حالت حدواسط دارد که در آن تبلیغات مزاحم نباشند بلکه برای کاربر نهایی و در واقع برای تبلیغ‎کننده و سایت میزان، در این‎جا فیس‎بوک‌، با ارزش به شمار روند. آن‎طور که او گفته است، نباید با یک تجربه‎ی “یا اصلا بدون تبلیغات و یا فقط تبلیغات” روبرو باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال