گزینه Custom Gender به گزینه‌های جنسیت فیسبوک افزوده شد

Facebook Diversity امروز اعلام کرد که گزینه‌هاى لیست پیشنهادى براى جنسیت اشخاص را گسترش داده و گزینه custom به‌عنوان گزینه اول به چشم می‌خورد. این پیشنهاد سال گذشته در همکارى با یک گروه برجسته مدافع حقوق سازمانى LGBT مطرح شد، و فیسبوک لیست جنسیت خود را گسترش داد تا افراد بیشتری بتوانند از آن براى توصیف خودشان استفاده کنند….

Facebook Diversity امروز اعلام کرد که گزینه‌هاى لیست پیشنهادى براى جنسیت اشخاص را گسترش داده و گزینه Custom به‌عنوان گزینه اول به چشم می‌خورد.

این پیشنهاد سال گذشته در همکارى با یک گروه برجسته مدافع حقوق سازمانى LGBT مطرح شد، و فیسبوک لیست جنسیت خود را گسترش داد تا افراد بیشتری بتوانند از آن براى توصیف خودشان استفاده کنند.

18523-19eb39d8_634_352

پیش از این جنسیت در فیسبوک فقط محدود به زن و مرد بود، اما به واسطه گزینه Custom Gender اگر جنسیت شخصی متعلق به لیست هاى پرجمعیت مذکر و مونث نباشد، به سادگى میتواند اکانت شخصى خود را با جنسیت دلخواه خود ایجاد و بلافاصله شروع به استفاده نماید. بعلاوه فیسبوک به شما این اجازه را می‌دهد که مخاطبانى را که استاتوس‌هاى به اشتراک گذاشته شما را در حالت custom می‌بینند را نیز کنترل کنید.

گزینه Custom Gender براى هرکسی که از این شبکه اجتماعى پرطرفدار با زبان انگلیسى (US) استفاده می‌کند قابل دسترسى می‌باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال