پای تبلیغات به مسنجر فیسبوک باز شد

اوایل این هفته، کاربران مسنجر در برخی از کشورها تبلیغاتی را در برنامه مسنجر خود خواهند دید که فیسبوک نیز امروز آن را تایید کرد. این تبلیغات هر دو مصرف‌کنندگان و مشاغل را هدف قرار می‌دهند اما آنها بدون کلیک روی یک تبلیغ در صفحه اصلی مسنجر، در مکالمات کاربران نشان داده نخواهند شد. کاربران […]

اوایل این هفته، کاربران مسنجر در برخی از کشورها تبلیغاتی را در برنامه مسنجر خود خواهند دید که فیسبوک نیز امروز آن را تایید کرد. این تبلیغات هر دو مصرف‌کنندگان و مشاغل را هدف قرار می‌دهند اما آنها بدون کلیک روی یک تبلیغ در صفحه اصلی مسنجر، در مکالمات کاربران نشان داده نخواهند شد.

کاربران مسنجر اگر مکالمه‌ای را با یک برند آغاز کنند، تبلیغات آن را خواهند دید اما تبلیغات آزمایشی که فیسبوک این هفته اجرا کرد، در مکالمات همه وجود نخواهد داشت. آنها در هفته‌های آینده قابل مشاهده خواهند بود.

طبق گفته فیسبوک، این تبلیغات به صورت آزمایشی در استرالیا و تایلند راه‌اندازی شده و این فرصت را به مشاغل می‌دهد تا تبلیغات خود را در صفحه اصلی مسنجر قرار دهند که در قسمتی زیر مکالمات اخیر نمایش داده خواهند شد.

فیسبوک مشوق اصلی این کار را مشاغل و کسب و کارها می‌داند، این شرکت مدعی است که بسیاری از افراد می‌گویند مسنجر پتانسیل بالایی در افزایش فروش، اطلاع‌رسانی از یک برند و افزایش رضایت مشتریان را دارد.

شایان ذکر است که مردم با امتحان کردن این تبلیغات، می‌توانند برخی از تبلیغ های خاص را با استفاده از منوی کشویی واقع در برنامه مسنجر خود، مخفی و ریپورت کنند. با این حال، مشاغل نمی‌توانند پیام‌های مستقیمی را به کاربران ارسال کنند مگر اینکه کاربر خود مایل به تعامل باشد.

فیسبوک امیدوار است که بازخورد خوبی از سوی مشتریان و مشاغل دریافت کند. بنابراین در ماه‌های آینده تبلیغات مختلفی در دسترس کاربران مسنجر قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال