برنامه فیسبوک برای آموزش هوش مصنوعی از طریق ویدیوهای عمومی

فیسبوک قصد دارد هوش مصنوعی خود را از طریق ویدیو های عمومی که در این پلتفرم منتشر می شود آموزش دهد. پروژه Learning from Videos با هدف یادگیری هوش مصنوعی به صورت خودکار بهمراه کاربردهای اضافه انجام خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فیسبوک اعلام کرد پروژه Learning from Videos قرار […]

فیسبوک قصد دارد هوش مصنوعی خود را از طریق ویدیو های عمومی که در این پلتفرم منتشر می شود آموزش دهد. پروژه Learning from Videos با هدف یادگیری هوش مصنوعی به صورت خودکار بهمراه کاربردهای اضافه انجام خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فیسبوک اعلام کرد پروژه Learning from Videos قرار است هوش مصنوعی این پلتفرم را از طریق محتواهای صوتی، متنی و بصری منتشر شده آموزش دهد. فیسبوک طی بیانیه ای اعلام کرد هوش مصنوعی این پلتفرم با تماشای ویدئوهای عمومی از جهان که شامل مناطق مختلف جهان و صدها زبان متنوع است، میتواند علاوه بر تطابق با فرهنگ های مناطق مختلف بر دقت خود نیز بیافزاید.

در Learning from Videos آموزش هوش مصنوعی از طریق تجربه های کاملا جدید انجام میگیرد. زاکربرگ در مورد این پروژه گفته است: از طریق فرآیندهای خودنظارتی به هموش مصنوعی آموزش داده می شود تا زمانی که کاربر در حال تایپ موضوعی است، ویدئوهای مربوط به آن نشان داده شود. بدین ترتیب حتی موضوعاتی که مرتبط باشند نیز در این روند نمایش داده می شوند.

فریم ورک جدید فیسبوک نیز که به تازگی از آن رونمایی شده قادر است از طریق سیستم خودنظارتی برای درک بهتر ویدئوها در سیستم پیشنهاد اینستاگرام ریلز مورد استفاده قرار بگیرد. چنین سیستم های خودنظارتی ای می توانند در کاهش خطاهای ناشی از گفتار موثر باشند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال