فیس‎بوک در حال محک زدن ویژگی تصویر در تصویر برای ویدئوها است

در اپلیکیشن‎هایی همانند با یوتیوب، کاربران می‎توانند در حین تماشای یک ویدئو در آن واحد در بین سایر ویدئوها نیز به گردش بپردازند، این امکان به لطف قابلیت تصویر در تصویر است که در واقع چندی پیش معرفی شده بود. گرچه، ویدئوهای فیس‎بوک چنین قابلیتی را ندارند و عملا در پلیر مخصوص خود به نمایش در […]

در اپلیکیشن‎هایی همانند با یوتیوب، کاربران می‎توانند در حین تماشای یک ویدئو در آن واحد در بین سایر ویدئوها نیز به گردش بپردازند، این امکان به لطف قابلیت تصویر در تصویر است که در واقع چندی پیش معرفی شده بود. گرچه، ویدئوهای فیس‎بوک چنین قابلیتی را ندارند و عملا در پلیر مخصوص خود به نمایش در آورده می‎شوند، به معنای دیگر کاربر یا بایستی ویدئو را مشاهده کند یا آن را برای اسکرول کردن در بین فید خود ببندد.

این قضیه ممکن است تغییر یابد چون گزارش‎هایی منتشر شده‎اند مبنی بر این‎که فیس‎بوک در حال محک زدن قابلیت مشاهده‎ی ویدئوها با استفاده از حالت تصویر در تصویر است. براساس این گزارش که منبع آن وب‎سایت Android Police است، همان‎طور که در تصویر بالا می‎توانید مشاهده کنید، کاربران می‎توانند ویدئوی مورد نظر خود را به گوشه‎های اپ فیس‎بوک جابجا کنند، یعنی آن‎ها می‎توانند ویدئو را تماشا و در آن واحد در فید خود به گردش بپردازند.

این قابلیت مشابه با نسخه‎ی دسکتاپ فیس‎بوک است که در آن اگر کاربر یک ویدئو را پلی و به سمت پایین اسکرول کند، ویدئو به صورت شناور در بالای مرورگر در می‎آید و کاربر می‎تواند در سایر بخش‎های فیس‎بوک گردش کند. حال فیس‎بوک در حال انجام تست‎های مختلفی در رابطه با به‎کارگیری این قابلیت است، بنابراین هنوز به شکل یک ویژگی نهایی در نیامده است. این‎که فیس‎بوک واقعا این قابلیت را به مرحله‎ی اجرایی می‎رساند یا نه، در آینده مشخص می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال