شبکه اجتماعی صوتی فیسبوک با کپی برداری از Clubhouse راه‌اندازی خواهد شد

فیسبوک قصد دارد یک شبکه اجتماعی صوتی راه اندازی کند. بنظر می رسد ایده این شبکه اجتماعی از پلتفرم Clubhouse  کپی برداری شده باشد. این اولین باری نیست که فیسبوک ایده سایر رقبای بازار را کپی برداری میکند.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از نیویورک تایمز، فیسبوک می خواهد […]

فیسبوک قصد دارد یک شبکه اجتماعی صوتی راه اندازی کند. بنظر می رسد ایده این شبکه اجتماعی از پلتفرم Clubhouse  کپی برداری شده باشد. این اولین باری نیست که فیسبوک ایده سایر رقبای بازار را کپی برداری میکند.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از نیویورک تایمز، فیسبوک می خواهد یک سرویس همانند شبکه اجتماعی صوتی Clubhouse راه اندازی کند که دقیقا از این استارتاپ کپی برداری شده است. این سرویس صوتی در مراحل توسعه اولیه بوده و هنوز مشخصات دقیقی از آن در دسترس نیست.

شبکه اجتماعی Clubhouse یک شبکه صوتی است که از سال گذشته میلادی شروع به کار کرد. نکته جالب این است که مارک زاکربرگ چند روز گذشته در این شبکه اجتماعی حضور داشته و حتی در یکی از تالارهای صوتی آن نیز عضو شده است. این موضوع احتمال این که فیسبوک تلاش دارد تا ایده این استارتاپ را کپی برداری کندرا بیشتر خواهد کرد.

در هر صورت با توجه به نوپا بودن این شبکه اجتماعی حضور زاکربرگ در آن توجیه دیگری نخواهد داشت. پیش از این نیز فیسبوک ایده های مربوط به رقبا را کپی کرده بود. به عنوان مثال ایده استوری از اسنپ چت گرفته شده و قابلیت ریلز نیز از همین قابلیت در تیک تاک کپی برداری شده است. در حال حاضر پس از فیسبوک، توییتر نیز ایده‌هایی را از دیگر شبکه‌های اجتماعی کپی کرده است. خبرهایی نیز در مورد راه اندازی اپلیکیشن چت صوتی توییتر به نام Spaces منتشر شده است. توییتر بعد از تصاحب شرکت Breaker در زمینه پادکست های صوتی، می تواند با تجربه بیشتری در این زمینه ظاهر شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال