فیسبوک صفحه PressTV را مسدود کرد!

فیسبوک صفحه شبکه خبری انگلیسی زبان پرس تی وی را بست. بدون هشدار قبلی، فیس بوک روز جمعه به Press TV اطلاع داد که حساب کاربری این شبکه تلویزیونی را به دلیل نقص رعایت استانداردها خاموش کرده است. به گزارش تکنا به نقل از PressTv، فیس بوک در اطلاعیه ای اعلام کرد : ما قبلاً […]

فیسبوک صفحه شبکه خبری انگلیسی زبان پرس تی وی را بست. بدون هشدار قبلی، فیس بوک روز جمعه به Press TV اطلاع داد که حساب کاربری این شبکه تلویزیونی را به دلیل نقص رعایت استانداردها خاموش کرده است.

به گزارش تکنا به نقل از PressTv، فیس بوک در اطلاعیه ای اعلام کرد : ما قبلاً این تصمیم را بررسی کرده ایم و قابل بازگشت نیست. فیسبوک علیرغم ادعای خود برای فراهم آوردن فضای آزادی بیان، در موارد متعددی به پرس تی وی حمله کرده است مثلا در اواسط بهمن ماه 1399 فیس بوک صفحه Press TV را که بیش از چهار میلیون دنبال کننده داشت به طور موقت تعطیل کرد. با این وجود این رسانه خبری پس از درخواست تجدیدنظر در مورد این تصمیم، صفحه خود را فعال کرد.

در ژوئن 2020، فیس بوک صفحات و هشتگهای شبکه های Sputnik روسیه، PressTV ایران و خبرگزاری شین هوا چین را رسانه های دولتی خطاب کرد و در اطلاعیه ای عنوان کرد که این سه کشور را دشمنان اصلی امریکا میداند و فعالیتهای این سه رسانه را در شبکه اجتماعی خود منع میکند.