اپلیکیشن “Facebook Events” به دستگاه‌های اندرویدی می‌آید

برنامه‌ی Events که توسط فیس‌بوک توسعه یافته چند ماه پیش برای پلتفرم iOS منتشر شد و در آن زمان فیس‌بوک مشخص نکرد که این برنامه چه زمانی برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه می‌شود.  حالا این برنامه برای اندروید نیز منتشر می‌شود تا کاربران این سیستم‌عامل محبوب بتوانند از یکی از مطرح‌ترین برنامه‌های فیس‌بوک استفاده کنند. براساس خبری که […]

برنامه‌ی Events که توسط فیس‌بوک توسعه یافته چند ماه پیش برای پلتفرم iOS منتشر شد و در آن زمان فیس‌بوک مشخص نکرد که این برنامه چه زمانی برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه می‌شود.  حالا این برنامه برای اندروید نیز منتشر می‌شود تا کاربران این سیستم‌عامل محبوب بتوانند از یکی از مطرح‌ترین برنامه‌های فیس‌بوک استفاده کنند.

براساس خبری که وب‌سایت TechCrunh منتشر کرده، تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی برنامه‌ی مورد اشاره برای اندروید مشخص نشده اما طی روزهای آینده کاربران باید بتوانند این برنامه را از طریق گوگل‌پلی بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنند.

با برنامه‌ی Events، کاربران می‌توانند رویدادهای متنوع و جذابی را که ممکن است برای آن‌ها مفید واقع شوند را مشاهده کنند. همانند نسخه‌ی iOS، کاربران اندرویدی می‌توانند با استفاده از این برنامه به رویدادهای دوستان خود ملحق شوند، با رویدادهای تازه معرفی شده توسط صفحه‌های لایک شده آشنا شوند و به‌روزرسانی‌های جدیدی را از رویدادهایی که در آن ثبت نام کرده‌اند مشاهده کنند.

علاوه بر موارد گفته شده، این برنامه این امکان را به کاربران می‌دهد تا با توجه به موقعیت آن‌ها از تمامی رویدادهای نزدیک خود آگاه شوند. نسخه‌ی اندروید این برنامه این امکان را فراهم آورده تا بر روی نقشه‌ای کاملا فعال، رویدادهای در حال برگزاری را برای کاربران مشخص کند و در صورت نیاز کاربر، تمامی رویدادهای یک شهر را به وی نشان دهد.

تمامی استفاده‌ای که کاربران از این برنامه می‌توانند داشته باشند را هم می‌توان در فیس‌بوک برای دوستان به اشتراک گذاشت. حتی کسانی که این برنامه را بر روی گوشی‌هوشمند خود نصب نکرده‌اند نیز می‌توانند رویدادهایی که شما در آن شرکت کرده‌اید را مشاهده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال